معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دامپزشکی استان ایلام:
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دامپزشکی استان ایلام از هزینه ۹ میلیارد ریالی در حوزه پیشگیری از بیماری‌های دامی در مهران توسط دامپزشکی طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 19 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ایوب دارابی در دیدار با معاون عمرانی فرمانداری مهران اظهار کرد: طی یک سال گذشته اقدامات فراوانی در شهرستان مهران در حوزه پیشگیری از بیماری‌های دامی توسط دامپزشکی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۹ میلیارد ریالی در حوزه پیشگیری از بیماری‌های دامی در مهران توسط دامپزشکی طی سال جاری هزینه شده است، گفت: اعتبار هزینه شده برای پیشگیری از بیماری‌های واگیردار دامی و بیماری‌های مشترک انسان و دام (شامل خرید و تجویز واکسن‌های آبله، بروسلوز، تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، هاری، شاربن، خرید سم و سمپاشی) بوده است.

دارابی تصریح کرد: برنامه‌ها و طرح‌های دامپزشکی در شهرستان مهران با توجه به اینکه از نوع طرح‌های مستمر سالیانه هستند، تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

جعفری معاون عمرانی فرمانداری مهران نیز با اشاره به ظرفیت‌های دامداری در شهرستان مهران، گفت: از فعالیت‌های دامپزشکی در حوزه پیشگیری از بیماری‌های دامی تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم سطح خدمات افزایش یابد.

دارابی معاون توسعه دامپزشکی استان ایلام در سفر به شهرستان مهران علاوه بر دیدار با معاون عمرانی فرمانداری مهران، از کشتارگاه دام مهران که به تازگی توسط دامپزشکی توسعه و بهسازی شده، بازدید کرد.

وی در این بازدید آخرین وضعیت کشتارگاه را مورد بررسی قرار داد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار