معترضان با قفل کردن درب ورودی، برگه ای نیز روی آن نصب کرده بودند که با محتوای درخواست تغییر مدیرحوزه هنری و همچنین نامه به معاون امور استان های حوزه هنری برای تغییر سیدزاده بوده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 19 October 2015
تابناک بوشهر: شماری از کارکنان حوزه هنری استان بوشهر و هنرمندان با تجمع مقابل این حوزه خواستار تغییر محمدحسین سیدزاده شدند.

به گزارش خلیج فارس؛ صبح امروز معترضانی که شمار آنها 15 نفر بود، با قفل کردن درب ورودی حوزه هنری، برگه ای نیز روی آن نصب کرده بودند که با محتوای درخواست تغییر مدیر آن و همچنین نامه ای خطاب به معاون امور استان های حوزه هنری در این زمینه بود.

آنها نسبت به آنچه عملکرد ضعیف سیدزاده در دوره تصدی اش عنوان کرده، معترضند و می گویند: با وجود استقرار دولت تدبیر و امید، همچنان به حضور این مدیر دولت قبل که بازنشسته صداوسیما می باشد، اصرار وجود دارد.

گفته می شود در این تجمع میرشکار معاون حوزه هنری نیز حضور داشته و نهایتا با پادرمیانی یکی از مسئولان مبنی بر پیگیری این موضوع از طریق دستگاههای مربوطه، کارمندان در ساعت 8 صبح درب حوزه را باز کرده و وارد محل کار شان شدند.

در زمان بروز این اتفاق، سیدزاده در محل کار حضور نیافته بود.

مدیریت 8 ساله یک بازنشسته بر حوزه هنری

سید محمدحسین سیدزاده از سال 86 و در شرایطی که بازنشسته صداوسیمای مرکز بوشهر شده بود، به عنوان مدیر حوزه هنری استان منصوب شد.

پس از آغاز بکار دولت یازدهم، خبرهایی درباره تغییر وی به گوش می رسید، ولی برخی از هنرمندان می گویند: یکی از نزدیکان استاندار به ادامه حضور سیدزاده اصرار داشته و از وی حمایت می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار