کد خبر: ۱۱۵۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴ 14 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مردم شهر ساری با قطع و افت فشار آب مواجه می شوند

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت:به منظور افزایش کیفیت و کمیت آب شرب و با اجرای عملیات اتصال خطوط ورودی تصفیه خانه آب سلیم بهرام به مخزن کرمانی و تعویض دو دستگاه شیرفلکه، مردم شهر ساری از فردا صبح(چهارشنبه ۲۵ بهمن) به مدت ۸ ساعت با قطع آب و بعد از اتمام عملیات به مدت ۷۲ ساعت با افت فشار و قطع احتمالی آب مواجه می شوند.
بهزاد برارزاده گفت: دو دستگاه شیرفلکه ۶۰۰ میلی متری نیز با هدف کنترل و افزایش ظرفیت انتقال و ذخیره آب شرب این شهرستان تعویض می شود .
او افزود: در ادامه، نصب و اجرای پای پسهای خط ورودی آب شرب جهت وارد مدار نمودن اولیه مخزن جدید الاحداث کرمانی با اجرای لوله گذاری به قطر ۶۰۰ و ۹۰۰ میلی متر و نیز نصب شیرآلات با هدف افزایش ظرفیت ذخیره آب و رفع افت فشار مشترکین به ویژه مشترکین بخش جنوبی شهر انجام می شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: به همین دلیل مشترکین این شهر فردا چهارشنبه ۲۵ بهمن از صبح به مدت ۸ ساعت با قطع آب مواجه می شوند که بعد از اتمام این اقدامات، طی ۷۲ ساعت با افت فشار و قطع احتمالی آب مواجه خواهیم بود.
برارزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی و مجازی، برای تامین آب شرب مشترکین ، ۶دستگاه تانکر سیار در سطح شهر مستقر شدند که مشترکین می توانند برای درخواست تانکر به شماره های ۱۲۲ و ۳۳۳۶۷۴۰۲ تماس برقرار نمایند.
مدیرعامل آبفامازندران ادامه داد: ۱۱ حلقه چاه نیز برای جلوگیری از قطع کامل آب وارد مدار شد.
او با اشاره به آماده باش کامل نیروهای دفتر بحران و واکنش سریع و همچنین نیروهای فنی شهرستان و ستاد، رصد ایستگاه های پمپاژ موجود در شهر و شناسایی شیرآلات حساس جهت مدیریت در پهنه زون بندی و پهنه بندی شبکه توزیع افزود: همکاران ما تلاش می کنند مشترکین عزیز با مشکل چندانی مواجه نشوند.
مدیرعامل آبفامازندران ضمن عذرخواهی از مشترکین شهر ساری بابت این امر گفت: از مردم انتظار داریم با مدیریت مصرف و پرهیز از مصارف غیر ضروری همکاران ما را در تامین و برقراری مجدد جریان آب کمک کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار