سیدعمار محمدی قلعه‌سری رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان نکا بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۱ 26 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، سیدعمار محمدی قلعه‌سری رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان نکا بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 

بیانیه‌ی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری نکا در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین  

بسم الله الرحمن الرحیم


وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.
 و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (۲۲۷ شعراء)

پس از قریب به ۷۵ سال از عمر منحوس رژیم صهیونیستی، وقاحت و انسان ستیزی این جرثومه فساد به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان الشفا بیش از هزاران نفر مجروحین و کادردرمان و... را در کسری از ثانیه به خاک و خون کشیده است.

اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، با مقاومت خود عبارت «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» را تفسیر کرده‌اند، چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و یزیدیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند و اینک نمونه‌ای بارز از آن را در غزه می‌بینیم، دردناک‌تر اینکه کشورهایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، سکوت اختیار کرده و به نظاره نشسته‌اند و یا با تغییر صحنه جنگ، جای «شهید» و «جلاد» را عوض و رژیم اشغالگر را بعنوان مظلوم معرفی می‌کنند.

 

بیانیه‌ی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری نکا در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین  

ما دوچرخه سواران شهرستان اعم از آقایان و بانوان اقدامات سخیف و ضد بشری رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین‌المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان‌های آزاده جهان است، محکوم می‌نماییم و اعلام می‌داریم که خون‌های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

 

بیانیه‌ی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری نکا در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین
 

روابط عمومی هئیت دوچرخه سواری شهرستان نکا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار