مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گزارشی از اولویت‌ها، رویدادهای ویژه و برنامه‌های فرهنگی سال ۱۴۰۳ ارایه کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ 24 April 2024

تابناک خوزستان: مجید منادی گفت: حمایت‌های ویژه و کم‌سابقه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نویدبخش سالی درخشان برای فرهنگ و هنر خوزستان است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی را در عرصه تولید آثار و فعالیت‌های هنری رقم می‌زنیم در گفت و گویی تلویزیونی اظهار کرد: ادبیات پایداری، فرهنگ دفاع مقدس، هویت اسلامی و ایرانی و تربیت نسل جدید و توانمند هنر و رسانه از اولویت‌های فرهنگ و هنر خوزستان است.

او همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری بیست‌وپنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر خبر داد و گفت: جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر جشنواره ریشه‌دار و بسیار مهمی است و برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره به شکل جدی دنبال خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: برای جشنواره تئاتر فتح خرمشهر در تراز ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی کنیم زیرا خوزستان پیشگام حوزه فتح، ایثار و شهادت در کشور است.

منادی بیان کرد: سال جاری در بخش رویدادها به ویژه در بخش تقویت رویدادهای مردمی و محصولات فرهنگی و رسانه‌ای سال بسیار درخشانی برای تک‌تک شهرهای استان خوزستان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به رویدادهای پیش رو در اردیبهشت سال جاری گفت: به دلیل این‌که مساله خلیج فارس مساله هویتی و استراتژیک و مهم برای همه‌ مردم کشور است، امسال در شهرستان بندر هندیجان در کرانه خلیج فارس برنامه بسیار گسترده و خوبی را با عنوان جشنواره ملی شعر خلیج فارس برگزار خواهیم کرد.

او افزود: جشنواره ملی شعر خلیج فارس ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ که روز ملی خلیج فارس است برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار