کد خبر: ۱۱۶۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ 26 April 2024

طراحی و گرافیک یکی از زیباترین ، مهم ترین و حیاتی ترین شاخه های هنری است، که در زمینه های مختلف در دنیای مدرن به کار گرفته می شود .

طراحی گرافیک از نظر اهمیت در فرهنگ ، اجتماع ، تجارت جایگاه بالایی دارد ، این رشته نه تنها می تواند به ارتباط بین جوامع و افراد کمک کند ، بلکه باعث ایجاد روابط موثر بین آن ها می شود و به زیبایی بصری کمک ویژه ای می کند .

از طریق طراحی و گرافیک می توان به خلق ایده ها و افکار خود پرداخت و آن ها را به شکل ساده و کاربردی بیان کرد .

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم ؛ این رشته در تجارت و بازاریابی اهمیت فراوانی دارد ، به طور مثال به عنوان وسیله ای کاربردی برای شرکت هایی است که از طریق بازاریابی به رقابت می پردازند و همچنین به وسیله این رشته می توان برند و محصولات را به یک شکل خاص و جذاب به مشتری ها معرفی کرد و در نتیجه به فروش آن ها کمک بسیاری خواهد شد .

 

روز جهانی گرافیک یا روز گرافیست در تقویم جهانی تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) تعیین شده است. در این روز از طراحان گرافیک تجلیل و تقدیر می کنند و رویداد های مختلفی در سراسر جهان برگزار می شود که شامل کارگاه های آموزشی، سمینارها و کنفرانس های مختلف، نشست های تخصصی، نمایشگاه های طراحی گرافیک، است و هدف از انجام این رویداد ها ایجاد فرصتی برای گرافیست ها برای یادگیری و بهبود مهارت های خود، تبادل تجربیات با همکاران، نمایش طرح های جدید و به روز رسانی دانش گرافیکی است.

 

در انتها ، این رشته طراحی و گرافیک ،در جوامع مدرن، نقش بسیار مهمی را بازی می کند و در این روز که مختص به همین رشته است فرصت های بسیاری ایجاد می شود که اشتراک گذاری دانش، تجربیات و نمونه کارهای آن ها با دیگران. نمونه ای از آن ها هستند و می تواند به ایجاد ارتباطات مفید و بلندمدت در زمینه گرافیک تا نسل هایی بعدی کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار