قائم مقام صدا وسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:
قائم مقام صدا وسیمای مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد از پخش برنامه‌های متنوع در صدا وسیما با موضوع هفته معلم خبر داد و گفت: صدا و سیما در خدمت معلمان و حوزه تعلیم و تربیت است.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷ 05 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی حمزه در نشست مشترک معاونین صدا وسیما و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم بیش از ۴۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی پیش بینی شده که قبل از هفته معلم آغاز شده و تا پایان هفته معلم ادامه خواهد داشت.

وی، معرفی معلمان نمونه کشوری و استانی را در برنامه‌های مختلف یاداور شد وگفت: معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار که در اقصی نقاط استان مشغول تعلیم وتربیت فرزندان این دیارهستند در قاب تلویزیون و رادیو به عنوان الگو معرفی خواهند شد.

قائم مقام صدا وسیمای مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در بخش حوزه سیما برنامه گفتگو، خانواده و صبح دنا با موضوع هفته معلم اجرا می‌شود، گفت: برنامه شبانگاهی شویل دنا که پرمخاطب‌ترین برنامه شبکه استانی دنا است با دعوت از معلمان شاخص استان دنبال می‌شود.

حمزه با بیان اینکه تعامل سازنده‌ای بین آموزش و پرورش و صداسیما وجود دارد افزود: در بخش‌های مختلف خبری و برنامه‌های رادیویی نیز به موضوع هفته معلم پرداخته خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از همراهی و تعامل خوب صدا وسیما با آموزش وپرورش گفت: صدا و سیما به تعبیر امام راحل عظیم الشانمان یک دانشگاه عمومی است که به عنوان رسانه ملی نقش تاثیر گذاری در آگاهی بخشی و‌حل مشکلات مردم بر عهده دارد.

موسوی با بیان اینکه تبیین و تکریم جایگاه معلم در نظام اسلامی رسالتی بر دوش همه آحاد جامعه است گفت: صدا و سیما با تهیه و اجرای برنامه‌های متنوع می‌تواند زوایای پیدا و پنهان کار معلمان را به خوبی به تصویر بکشد و به جامعه معرفی کنند.

وی افزود: روح حاکم بر صدا وسیما همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش برای تحقق اهداف والای نظام تعلیم و تربیت است که در خور تحسین و شایسته تقدیر است.

در این جلسه که معاون صدا، سیما و خبر حضور داشتند مقرر شد در ایام هفته معلم برنامه‌های مختلف در بخش‌های خبر، سیما و صدا تولید و منتشر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار