کشتارگاه صنعتی طیور در شهرستان فسا پس از ۴ سال، بار دیگر به چرخه فعالیت بازگشت.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ 07 May 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: در جریان سفر رییس کل دادگستری استان فارس به شهرستان فسا یک کشتارگاه صنعتی طیور که از ۴ سال قبل فعالیت آن متوقف شده بود با حمایت قضایی به چرخه تولید بازگشت.
واحد کشتارگاه صنعتی طیور فسا علاوه بر اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم، زمینه فعالیت اقتصادی ۳۰۰ نفر دیگر ره هم به صورت غیر مستقیم فراهم کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در مراسم آغاز به کار مجدد این واحد صنعتی گفت: این واحد صنعتی با مشکلات متعددی مواجه بود که با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تعامل با دستگاه‌های اجرایی حل و فصل و فعالیت مجدد آن آغاز شد.
وی همچنین از استمرار فعالیت ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان و جدیت در پیگیری مشکلات ۸۰ واحد دارای مشکل خبر داد و افزود: با مدیریت و نظارت مستقیم معاون قضایی دادگستری استان در هفته با تشکیل دو جلسه در اتاق بازرگانی استان و شهرک صنعتی شیراز مشکلات واحد‌های صنعتی پیگیری و موانع موجود در مسیر فعالیت اقتصادی آنان شناسایی و با کمک مسئولان و کارشناسان حل و فصل می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی رصد فعالیت واحد‌های تولیدی احیا شده و ادامه حمایت حقوقی و قضایی در جهت پیشگیری از ایجاد اختلال در روند فعالیت آنان را از جمله برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان خواند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار