مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان فارس روز جمعه ۲۲ اسفندماه سال جاری در استان فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶ 08 March 2015

به گزارش تابناک فارس؛هوشنگ عشایری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان فارس اظهار داشت: این انتخابات روز جمعه 22 اسفندماه سال جاری به صورت همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: این دوره انتخابات هیئت مدیره در شیراز و 15 شهرستان فارس برگزارمی‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کاردان‌های عضو سازمان نظام کاردانی ساختمان فارس می‌توانند با ارائه کارت عضویت معتبر در تمام حوزه‌های مذکور، آراء خویش را در صندوق‌ها واریز کنند.

عشایری خاطرنشان کرد: چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان فارس در شهر شیراز در ساختمان سازمان نظام کاردانی ساختمان فارس و در شهرستان‌ها نیز در محل برگزاری انتخابات ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در برگزاری انتخابات به اعضای سازمان در شهرستان‌های سراسر استان از طریق پیامک اطلاعات مربوط به زمان و مکان برگزاری انتخابات اعلام می‌شود.

عشایری تصریح کرد: به منظور شرکت حداکثری اعضا در انتخابات مذکور، زمان در نظر گرفته شده برای حضور در حوزه‌های اخذ رأی از ساعت 8 صبح روز جمعه لغایت ساعت 17 همان روز است.

مدیرکل راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت برگزاری یک انتخابات پرشور تصریح کرد: تشکیلات سازمان نظام کاردانی ساختمان در ارتقای کیفیت ساخت و ساز در استان بسیار موثر است بنابراین حضور حداکثری در انتخابات می‌تواند در این راستا بسیار با اهمیت باشد و زمینه مساعد برای فعالیت هر چه بهتر و بیشتر هیئت مدیره آن سازمان را فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار