کد خبر: ۱۴۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 08 December 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی , مدتی پیش با انتشار خبری در فضای مجازی با این عنوان (مردی که تنها خدا وی را می شناسد )، مبنی بر وجود یک خانواده سه نفره اهل روستای زیوه در 35 کیلومتری شهر سردشت که از حداقل ضروریات زندگی همانند کارت ملی و شناسنامه بی بهره بودند بسیاری از شهروندان و خیرین شهرستان را نگران کرد.

مام حسن مشهور به حسن گوران آوایی که به تازگی مادر خانواده وی به همراه دختر 11 ساله و پسر 7 ساله اش را ترک کرده بود در این فصل سرد سال در آلونکی و در مساحت 12 مترمربع که فاقد هرگونه امکانات گرمایشی بود زندگی می کردند.

در این راستا جلسه ای در ساختمان بخشداری میراباد با هماهنگی امام جمعه محبوب و بخشدار زحمتکش این شهر و با حضور خیرین ترتیب یافت و تلاش جهادی برای مرتفع کردن شرایط سخت زندگی برای آنان درست شد.

بخشدار وزینه در این رابطه گفت: شناسایی و کمک به افراد نیازمند همیشه جزو خصوصیات بارز مردم این شهر بوده است.

حسین خضری افزود: به همین منظور در سال 92 مرکز نیکوکاری شهر میراباد به عنوان اولین مرکز در سطح استان تاسیس شد و اقدام به شناسایی فقرا و تامین نیازهای آنها کرد.

وی تصریح کرد: مرکز نیکوکاری شهر میراباد نزدیک به 500 حامی دارد و تاکنون ساخت 2 مورد ساختمان، بالای 150 مورد کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت، بالغ بر 100 مورد تامین هزینه های درمانی برای خانواده های بی سرپرست و توزیع 170مورد سبد غذایی و غیره از جمله اقدامات آن بوده است.

خضری از ساخت خانه برای مام حسن گوران آوایی خبر داد و خاطر نشان کرد: برای همین منظور سه جلسه در ساختمان بخشداری تشکیل شد که در نتیجه آن زمینی به مساحت 80 مترمربع از سوی بخشداری اختصاص یافت که خیرین نیز متعهد به ساخت و تکمیل آن شدند.

بخشدار وزینه متذکر شد که تا زمان احداث ساختمان با هزینه بخشدار و خیرین مام حسن و فرزندانش در منزلی استیجاری زندگی می کنند.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار