مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت:
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی با حضور در شهرستان ایوان از خوابگاه ثامن‌الائمه (ع) این شهرستان دیدن کرد.
کد خبر: ۱۶۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 13 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی با حضور در شهرستان ایوان از خوابگاه ثامن‌الائمه (ع) این شهرستان دیدن کرد.

ضیاء رضایی ظهر امروز در حاشیه بازدید اکبر میرشکار معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی خوابگاه ثامن‌الائمه (ع) در شهرستان ایوان اظهار کرد: خوابگاه ثامن‌الائمه (ع) کمیته امداد ایوان با ظرفیت 60 نفر و دارای امکانات رفاهی به‌صورت شبانه‌روزی برای دانش‌آموزان، ‌دانشجویان و طلاب مددجوی کمیته امداد است که از ابتدای فعالیت خود تعداد ۷۳۲ نفر از امکانات خوابگاهی، رفاهی و خدماتی آن استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمین شهرستان ایوان بیان کرد: در ادامه این بازدید، معاون فرهنگی امداد از خانواده مددجوی کمیته امداد که دارای ۶ فرزند تحصیل‌کرده در مقاطع دکتری ژئوفیزیک و نفت است، دیدن کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام در پایان متذکر شد: دستگاه کرنش‌سنج ماره‌ای و لرزه‌نگار ماره‌ای و چندین اختراع دیگر از دستاوردهای علمی پژوهشی فرزندان این خانواده مددجو بود که از آنها تقدیر به عمل آمد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار