کد خبر: ۱۷۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 03 February 2016
در سال همدلی و همزبانی ملت و دولت و در آستانه جشن های پیروزی انقلاب اسلامی تلاشهای دولتمردان با حمایتهای بی دریغ رهبری معظم انقلاب و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه به ثمر نشست و موجی از رضایت و امید در دلها شکل گرفت.
موفقیت در عرصه مذاکرات هسته ای ایران با گروه 5 +1 و شیرینی به فرجام رسیدن برجام و به دنبال آن رفع تحریم ها و ارتباط کشورمان با کشورهای مختلف در موضوع اقتصاد و امنیت در تاریخ انقلاب جاودانه شد و قطعا در هفتم اسفند ماه نیز این کامیابی بیشتر به دلها می نشیند.
امام جمعه شهرستان خاش با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به خبرنگار ایرنا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب برقراری عدالت و دمیده شدن روح نشاط و پویایی در جامعه شد.
حجت الاسلام محمدحسین میری افزود: تلاش برای رفع محرومیتها و خدمت رسانی یکسان در نقاط مختلف و مشارکت دادن همه اقشار در امور کشور از دستاوردهای مهم انقلاب است.
وی اظهار داشت: قیام ملت ایران علیه حکومت ظلم و فساد و مبارزه با مستکبران در تاریخ دنیا جاودانه مانده و بعنوان الگو و شاخصه برتر مقابله با مستبدان و ظالمان جهان به شمار می آید.
وی استقرار حکومت اسلامی و پیاده کردن عدالت را از ویژگیهای ممتاز انقلاب اسلامی یاد کرد و ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی سرنوشت ملتهای دنیا را تغییر داد و تحول و شکوفایی را به جهان هدیه کرد.
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ایران بر دنیا می درخشد.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: خدمات نظام و دولت جمهوری اسلامی به ملت ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان خاش نور امید و نشاط را در دلها منور کرده است.
وی وجود رهبری عالی و مدیریت قوی و کارآمد و همدلی و همزبانی دولت با ملت را از عناصر ممتاز و مهم برای ماندگاری نظام و موفقیت در عرصه های مختلف دنیا برشمرد.
امام جمعه اهل سنت خاش اظهار داشت: همه سران استکباری و حکومت های ظلم و ستم در مقابل عظمت ملت ایران به زانو در آمده و سر تعظیم فرود آورده اند که این امر باعث افتخار است.
فرماندار شهرستان خاش نیز به خبرنگار ایرنا بیان کرد: وقایع و رویدادهای دهه فجر 57 نشات گرفته از یک الگو و شاخصی خدایی بوده که با متاثر ساختن انسانها از پیام خود و متعهد کردن دل ها و دمیدن شور و همتی تازه در کالبد ملت ایران ادامه مسیر تاریخ را در جهتی متضاد با شرایط حاکم رقم زد و ارمغان آور حکومتی نوین بر پایه آموزه های اسلامی شد.
محمداکبر چاکرزهی افزود: دمیده شدن روح آزادی و آزادگی در قلب ملت ایران تمام دنیا را متحول ساخت.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) پرچم دار عزت و استقلال و آزادی بود اظهار داشت: امام امت برای ملت ایران تجلی لطف خدا و تبلور تحقق آرزوهای دیرینه و تاریخی مردم ایران بود که با استقرار حکومت الهی، درستی نگاه به حکومت در سایه های ارزش های اسلامی را ثابت کرد.
فرماندار خاش گفت: در ایام گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزون بر 150 عنوان برنامه در این شهرستان به اجرا در می آید که ره اندازی حدود 80 طرح مختلف با هزینه ای افزون بر 175 میلیارد ریال از جمله آنهاست.
چاکرزهی افزود: جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط شهری، روستایی و عشایری خاش همچنان ادامه دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر خاش هم گفت: به ثمر نشستن قیام ملت بزرگ ایران در مقابل حکومت ظلم و ستم شاهی و طلیعه فجر و بهار آزادی به دنیا امید بخشید.
یارمحمد شهنوازی با گرامی داشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: روحیه استکبار ستیزی و مبارزه طلبی، ایستادگی در مقابل ظلم برای گرفتن حق و برخورداری از ویژگی عدالت طلبی و نوع دوستی، ملت ایران را از سایر ملتها متمایز ساخته است.
این جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: آنچه در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی در کشور روی داد و قیام ملت شهیدپرور و انقلابی به ثمر نشست برخورداری از یک رهبر عالی و فرهیخته، شجاع و با تدبیر بود که سایر دولت ها و ملتها از وجود آن بی بهره هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر خاش ادامه داد: عظمت و اقتدار کشورمان در سایه رشادتهای شهداء، جانبازان و ایثارگران و با حمایتهای بی دریغ مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت به دست آمده است که نمونه شاخص آن در سالجاری به خوبی احساس شد.
شهنوازی افزود: به ثمر نشستن مذاکرات هسته ای و مبحث برجام و برداشته شدن تحریم ها نتیجه حمایت ملت از دولتمردان و حضور همیشگی آنها در صحنه است.
عبدالوحید هاشمزهی معاون شهردار خاش نیز گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی روح نشاط و پویایی را در میان ملتها زنده کرد.
وی اظهار داشت: راه و هدف امام راحل در رهبری و فرماندهی مردم برای مقابله با حکومت ظلم و ستم سبب شکل گیری نهضتی شد که بعد از 37 سال در دنیا همچنان به خوبی می درخشد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 /
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار