به گزارش تابناک سمنان،صدا و سیمای مرکز سمنان با ویژه برنامه های شاد و متنوعی که برای ایام نوروز 95 تدارک دیده است مخاطبان هم استانی و میهمانان نوروزی را به دیدن این برنامه ها دعوت می کند.
کد خبر: ۱۹۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳ 10 March 2016
" تازه سال" عنوان ویژه برنامه تحویل سال سیمای مرکز سمنان می باشد که به صورت زنده از ساعت 6 الی 9 صبح نوروز از شبکه استانی سمنان پخش می شود.

این برنامه که به تهیه کنندگی صادق یزدانی و ناصر حامدی و کارگردانی حیدر عباس زاده پخش خواهد شد.

حضور نخبگان برجسته استانی و کشوری، دعوت از هنرمندان، خوانندگان، خانواده های شهدای مدافعین حرم، ارتباط زنده با امام زاده یحیی(ع) سمنان، ارتباط و پخش زنده مراسم تحویل سال نو از حرم مطهر امام رضا (ع)، اجرای زنده گروه چوب بازی، آشنایی با نماد های سفره هفت سین، تبریک سال نو توسط مردم استان با گویش های نقاط مختلف این استان پهناور آیتم های این برنامه است.

همچنین ویژه برنامه نوروزی سیمای مرکز سمنان از ساعت 21 اولین شب نوروز سال 95 به صورت زنده با نام "عیدانه " میهمان خانه های مردم خوب استان سمنان است.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن زند خانه در 13 قسمت 60 دقیقه ای با آیتم های اجرای نمایش زنده، دعوت از هنرمندان و خوانندگان استانی و کشوری، دعوت از نخبگان کشوری و استانی ، معرفی سوغات و جاذبه های گردشگری استان، آمادگی شهر های استان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری استان.تقدیم مخاطبان هم استانی می شود.

همچنین صدای مرکز سمنان هم با ویژه برنامه " بوی بهار عطر یاساز روز 25 اسفند 94 الی 13 نوروز 95 با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

موسیقی های شاد با گویش های استان و نقاط مختلف کشور، گزارش هایی از مشاغل نوروزیو کسانیکه در ایام نوروز نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند (بیمارستان ها- نیروی انتظامی-کارگران-کارمندان شیفتی و همینطور از مسافرین نوروزی که مهمان استان ما هستند، بهاریه (دراین بخش که بصورت تولیدی می باشد سی باکس 5 تا 7 دقیقه ای از اشعار بهاری شاعران هم استانی و ملی خوانده می شود و سپس با یک تصنیف به پایان می رسد، معرفی چهره های شاخص فرهنگی و هنری استان با هدف آشنایی مردم استان و کشور با نوابغ استان سمنان، یک نکته اقتصادی: این بخش نیز بصورت تولیدی با هدف مباحث اقتصادی مخصوص ایام نوروز جهت بهره برداری خانواده ها پخش می شود، آموزش و معرفی غذاهای سنتی و تنقلات استان از قبیل (چیکو و گلاچوی مهدیشهر – شیرینی های خانگی دامغان، معرفی قابلیت ها و توانمندیهای شهر ها و روستاهای استان، بخش اطلاع رسانی (ارتباط با پلیس راه – هلال احمر- اورژانس- هواشناسی- ستاد های اسکان نوروزی و ... که هر روز در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر پخش خواهد شد، تلفن ها و پیامک های مردمی، ارتباط با مرا کز استان ها بصورت استودیویی یا گزارشی، ارتباط با راهیان نور، یک بخش ویژه با موضوع شعار سالو مسابقه پیامکی که این برنامه ها در دو نوبت صبح گاهی و عصرگاهی تهیه و پخش خواهد شد.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار