کار زیبای تاجگردون در حمایت از محیط زیست:
امیدوارم که این اسلحه هرگز به‌سوی جانداری نشانه نرود و به‌عنوان سمبل دفاع از کیان اسلامی و ناموس و شرف مردم سرزمینم نزد شما نگهداری شود
کد خبر: ۲۰۷۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 06 April 2016
غلام رضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت، از اهداء کننده تفنگی که در همایش قشقایی ها به وی هدیه شده بود اجازه خواست تا این تفنگ را به وی برگرداند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،تاجگردون در این یادداشت خود را از طرفداران جدی محیط زیست خوانده و ضمن تشکر اهداء کننده اسلحه خواستار برگرداندن تفنگ به وی شد.

تاجگردون در این یادداشت آورده است:

به نام خدا

برادر و دوست ارجمندم جناب آقای بنیامین قلی پور

با سلام

از اینکه به‌ رسم زیبای عشیره و سنت ارزشمند ایلمان بزرگواری فرموده و تفنگ پرون ساچمه زنی خود را در جشن زیبای ایل بزرگ قشقایی به این‌جانب که خادم مردم هستم هدیه فرمودید، صمیمانه متشکرم.

این اقدام غرورانگیز نشان از شأن و منزلت خانوادگی حضرت‌ عالی دارد، لذا از آنجا که در همه عمرم از طرفداران جدی حفاظت از جانداران و محیط ‌زیست بوده‌ام و به هیچ شکار و پرنده‌ای تیر نینداخته و انشاالله نخواهم انداخت، اجازه می‌خواهم تا این متاع گران‌بها که نماد مقاومت زنان و مردان غیرتمند دیارمان است را مفتخرانه و مجدد تقدیم حضرت‌عالی نمایم.

امیدوارم که این اسلحه هرگز به‌سوی جانداری نشانه نرود و به‌عنوان سمبل دفاع از کیان اسلامی و ناموس و شرف مردم سرزمینم نزد شما نگهداری شود.

تشکر قلبی صمیمانه مرا مجدداً بپذیرید.

غلامرضا تاج گردون

میرشکار تفنگ اهدایی را پس داد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بزرگ مرد
|
Canada
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
عجب بزرگ مرديست این جناب تاجگردون، و چقدر زیبا فرموده است ایشان.
علی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
خداقوت
مرد عالم به شما میگن
موفق باشید.
دوستدار محیط زیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
درود بر آقای تاج گردون که این گونه زیبا و ضمن حمایت از طبیعت و محیط زیست و تمجید از شرف و کیان عشایر عزیز، هدیه را بدون اینکه فرد هدیه دهنده ناراحت شود برای او پس فرستاده است. آفرین بر این ادب و تربیت این نماینده اخلاق مدار مجلس.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار