کد خبر: ۲۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 11 April 2015
فرماندار نکا از احداث سه مجتمع آبرسانی در روستاهای شیت ، پی رجه و طوسکلا نکا با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

رحیم قاسمی طوسی در گفتگو با مهر با اشاره به رفع مشکلات آب شرب روستایی شهرستان نکا بیان داشت: با توجه به اینکه در برخی از فصول سال روستائیان بخش مرکزی و هزارجریب شهرستان از نعمت آب شرب محروم بودند با رایزنی های صورت گرفته این معضل مهم رفع خواهد شد.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده سه مجتمع آبرسانی شیت، پی رجه و شهدای طوسکلا در دست اقدام و تا اوایل تیرماه سال جاری احداث این مجتمع ها عملیاتی می شود.

فرماندار نکا تصریح کرد: جهت رفع مشکلات موجود در زمینه آب شرب و ساخت این سه مجتمع نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

قاسمی طوسی با اشاره به مجتمع آبرسانی شهید اسفندیاری نکا گفت: آب شرب ۱۹روستای شهرستان نکا، ۲۲ روستای میاندرود و پنج روستای بهشهر از مجتمع آبرسانی شهید اسفندیاری نکا تامین می شود.

این مقام مسئول با بیان توسعه آسفالت راه های روستایی شهرستان نکا اظهار کرد:۶۳ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان نکا با اعتبار ۱۶۸ میلیارد ریال مازاد و خارج از بودجه  در سال جاری آسفالت خواهد شد.

به گفته فرماندار نکا بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تصویب و اجرایی شدن آسفالت ۶۳ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان نکا به عنوان رویکرد جدید وگامی نوین در نهضت آسفالت استان قلمداد می شود.

قاسمی طوسی با اشاره به توسعه بخش روستایی شهرستان متذکر شد: برنامه های طرح هادی روستای شهاب الدین و چند روستای بخش مرکزی نکا هم اکنون در دستورکار قرار دارد که در صورت تامین اعتبارات از محل تملک دارایی به زودی اجرایی می شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار