با همراهی شهردار و شورا
امام جمعه محبوب اردبیل در معیت شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل امروز از واحد تولیدات گل و گیاه شهرداری بازدید بعمل آورد. آیت الله دکتر سید حسن عاملی، در بازدید از واحد تولیدات گل و گیاه ضمن آشنایی با بخش های مختلف این واحد در جریان آخرین اقدامات شهرداری اردبیل در زمینه ...
کد خبر: ۲۲۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 08 May 2016

آیت الله عاملی از واحد تولیدات گل و گیاه شهرداری اردبیل بازدید کرد

امام جمعه اردبیل با همراهی اعضای شورای شهر اردبیل امروز از واحد تولیدات گل و گیاه شهرداری بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل، آیت الله دکتر سید حسن عاملی، در بازدید از واحد تولیدات گل و گیاه ضمن آشنایی با بخش های مختلف این واحد در جریان آخرین اقدامات شهرداری اردبیل در زمینه توسعه و نگهداری فضای سبز شهری قرار گرفت.

وی در جریان بازدید از واحد تولیدات گل و گیاه از رشد و توسعه هر ساله شهرداری در زمینه فضای سبز اظهار رضایت نمود و ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری در این زمینه، تاکید کرد: شهروندان نیز در این راستا با مدیریت شهری همراه باشند و به حفظ و نگهداری فضای سبز موجود توجه ویژه نشان دهند.

آیت الله عاملی نقش مردم در توسعه فضای سبز شهری را بسیار مهم خواند و عنوان كرد: شهروندان به زیبایی فضاهای شهری اهمیت دهند و در امر توسعه فضای سبز و زیبا سازی شهری همراه مسئولان باشند.

شهردار اردبیل نیز در حاشیه بازدید از واحد تولیدات گل و گیاه شهرداری از افزایش ٦٠ هكتاری فضای سبز شهر اردبیل خبر داد.

دکتر حمید لطف اللهیان با اشاره به بحران آب در كشور، گفت: با توجه به بحران جدی آب در كشور امسال در كاشت نهال های مثمر و غیرمثمر توجه ویژه ای به گونه های درختان شده است و گونه هایی كاشت می شود كه نیاز كمتری به آبیاری دارند.

وی همچنین توسعه شبكه آب خام شهری جهت آبیاری درختان را جز تمهیدات شهرداری در این زمینه خواند.

آیت الله عاملی از واحد تولیدات گل و گیاه شهرداری اردبیل بازدید کرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار