نماينده ولي فقيه واستاندار دريك پيام مشترك
نماينده ولي فقيه و استاندارمازندران با تسليت شهادت 13 رزمنده مدافع حرم اين استان، مردم اين خطه شمال كشور را به آئين استقبال و تشييع پيكر اين شهداء فراخواندند.
کد خبر: ۲۲۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 08 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، آيت الله نورالله طبرسي وربيع فلاح جلودار در پيام مشترك خود نوشتند كه ملت ايران به مدافعان حرم و شهداء و جانبازان اين مصاف استراتژيك افتخارمي كنند و با حضور در مراسم استقبال و تشييع جنازه شهداي مدافع حرم ارادت قلبي را به نمايش خواهند گذاشت.

تاكنون سپاه كربلاي مازندران اسامي شهداء و زمان دقيق استقبال و تشييع شهداي مدافع حرم اين استان را اعلام نكرده است.
متن كامل پيام نماينده ولي فقيه و استاندارمازندران به شرح زيراست.
بسمه تعالي
انالله وانااليه راجعون
شهادت تأثر انگيز 13 تن از مجاهدان في سبيل الله و مدافعان مازندراني حرم اهل بيت (س) در تهاجم ناجوانمردانه گروهك تكفيري داعش در شهرك خان طومان سوريه موجب تعزيت عموم شهروندان مازندران شد.
فراز و فرودهاي تاريخ دفاع مقدس همواره نقش برجسته رزمندگان دلاوري را مجسم مي كند كه در تمامي محاسبات، تعيين كننده ترين نقش را با حضور تأثير گذار خويش ايفا كردند و پيدايش و بقاي چنين نسلي زير بناي امنيت پايدار ايران اسلامي است كه امروز جهان آشوب زده را غرق در تحير كرده است و يقينآ حضور قابل تأمل رزمندگان كشورمان در مناطق عملياتي سوريه كه كمك مستشاري عمليات ها را به عهده دارند، باز هم تضمين كننده همين امنيت پايداري است كه نظام سلطه جهاني چه در مصاف هاي مستقيم و چه در جنگ هاي نيابتي آن را مورد هدف و قدم به قدم براي نزديك شدن به مرزهاي كشورمان نمادهاي مقاومت را تحت تهاجم خود قرار داده است. 
از اين رو ملت ايران به مدافعان حرم و مخصوصآ شهدا و جانبازان اين مصاف استراتژيك قلباً افتخار مي كنند و با حضور در مراسم استقبال و تشييع جنازه شهدا، اين ارادت قلبي را به نمايش خواهند گذاشت.
اميدواريم كه خون سرخ اين شهداي عزيز زمينه هاي نابودي داعش و اربابان جنايتكار آنها را فراهم كرده و ملت ايران را نيز قدردان امنيت پايداري بدانند كه مرهون همين عزيزان فداكار است.
براساس گزارش روز گذشته روابط عمومي سپاه كربلاي مازندران 13 نفر از رزمندگان مدافع حرم اين استان در منطقه خان طومان شهر حلب سوريه به دست گروهك تكفيري داعش شهيد و 21 نفر نيز مجروح شدند كه مجموع شهداي مدافع حرم اين استان تاكنون به 28 نفر رسيد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار