نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: برخی دوست دارند استان اصفهان را برخوردار جلوه دهند.
کد خبر: ۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸ 02 February 2015
سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با فارس به این‌که عده‌ای بدون هیچ‌گونه آگاهی اصفهان را استانی برخوردار می‌دانند اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم چرا واژه برخوردار را به اصفهان نسبت می‌دهند.

وی افزود: همین واژه برخورداری باعث شده تا اگر بودجه‌ای هم قرار است به اصفهان بیاید با مخالفت‌های زیادی روبرو شود، حدود هفت سال است که نماینده مجلس هستم و در تمام این مدت بودجه‌ای که به استان اصفهان تعلق می‌گرفته رتبه 27 یا 28 بودجه استان‌های کشور بوده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس بیان کرد: در همین مرکز اصفهان کوچه و خیابان‌هایی مشاهده می‌کنیم که از لحاظ محرومیت در هیچ کجای کشور نمونه آن را مشاهده نمی‌کنیم.

وی با اعلام اینکه فلاورجان یکی از شهرستان‌های محروم استان است تاکید کرد: برخی خیابان‌ها و کوچه‌های این شهرستان سال‌های سال است رنگ آسفالت نو را ندیده‌اند و از محرومیت رنج می‌برند.

موسوی‌لارگانی گفت: داریم مناطقی که از کمترین امکانات برخوردار هستند و ساکنان این مناطق با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند اما با وجود تمامی این مشکلات و محرومیت‌ها باز هم عده‌ای دوست دارند استان اصفهان را استانی برخوردار و بدون مشکل معرفی کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سفر ریاست جمهوری به استان به خوبی وضعیت استان برای هیئت دولت شرح داده شود و مشکلات به گوش دولت برسد تا شاهد برطرف شدن محرومیت‌ها در استان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار