کد خبر: ۲۳۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 17 May 2016

Souri6


به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری کشکان ،طی مراسمی پنج پروژه عمرانی و انتظامی در شهرستان کوهدشت به بهره برداری رسید.

 سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی لرستان صبح شنبه در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرستان های رومشکان و کوهدشت اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه پلیس با همکاری و تعامل ادارات مربوطه امکان پذیر است.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت های پلیس ارتقاء امنیت است که می توان با استفاده از ظرفیت های مردمی به این هدف مطلوب رسید.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی و انتظامی در استان تصریح کرد: افتتاح این پروژه ها موجب ایجاد فضای مطلوب و با نشاط در محیط کاری خواهد شد.

سردار قنبری ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران پروژه های عمرانی، خاطر نشان کرد: اقدامات و فعالیت های خوبی در زمینه ساخت سازه های جدید در استان صورت گرفته که این مهم موجب ارتقاء روند کاری خدمتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه از پروژه های عمرانی حمایت مادی و معنوی می کنیم اظهار داشت: در سال اقتصاد مقاومتی و در شرایطی که به دلیل محدودیت منابع تخصیص بودجه با درصد های پایین صورت می گیرد انتظار می رود با صرفه جویی در هزینه ها، راهکارهای هدفمند و توسعه گرا را در پیش بگیریم و از منابع استفاده بهینه شود.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه تصریح کرد: ما باید با کارشناسی دقیق و صرفه جویی در هزینه ها و اولویت بندی پروژه های عمرانی ظرفیت و توان خدمت رسانی به مردم را ارتقاء دهیم.

بنا بر این گزارش، طی مراسمی ساختمان فرماندهی انتظامی بخش «سوری»، ساختمان وظیفه عمومی، سالن جلسات ستاد فرماندهی رومشکان و ساختمان پلیس آگاهی و مواد مخدر کوهدشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار