کد خبر: ۲۳۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹ 28 May 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل افزود: دو اصطلاح و جریان سیاسی «اصلاح طلب و اصولگرا» اگر اختلاف سلیقه شان در نحوه و روش مدیریت باشد یک فرصت است اما اگر تبدیل به نزاع و درگیری شود در پازل نفوذ دشمن قرار می گیرند.
وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه، روش و نحوه مدیریت یک امر طبیعی و فرصتی برای پویایی جامعه است اما اختلاف در عقیده بسیار برای انقلاب اسلامی خطرناک است.
امام جمعه زابل با اشاره به غبار روبی مساجد در ایام پایانی ماه شعبان اظهار داشت: مساجد در تمامی عرصه ها و زمانها نقش بسیاری مهمی برای مسلمانان داشته است بطوری که در زمان پیامبر اکرم(ص) تمام جنگ ها در مسجد النبی و سایر مساجد طراحی می شد.
وی مساجد را محل عبادت و سیاست دانست و تاکید کرد: سیاست در مساجد نه به معنای جنجال های سیاسی بلکه فرصتی برای بصیرت افزایی برای قشر جوانان و مومنان است.
حجت الاسلام کیخا از هیات امنا مساجد مشارکت جوانان در امور مسجد را خواستار شد و ادامه داد: پایگاه مقاومت بسیج و حلقه های صالحین در مساجد منشا حرکات بزرگ هستند.
وی از تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) که شاخصه کاری آنان گمنامی است تقدیر کرد و گفت: پاداش این افراد را خدا پرداخت می کند.
امام جمعه زابل اظهار داشت: دشمن از طریق اقتصاد، سیاست، هنر و ورزش قصد نفوذ به ایران اسلامی و ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارد که جهاد کبیر باعث ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن و تبعیت نکردن از او می شود.
امام جمعه و مسئولان محلی زابل در آیین نماز جمعه از تیم فوتسال تکاور این شهرستان که به رقابت های لیگ دسته سوم کشور راه پیدا کرده است تجلیل کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار