کد خبر: ۲۳۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 30 May 2016


خبرگزاری فارس: هدف نیروی انتظامی برقراری آرامش و احساس امنیت در جامعه است


به گزارش تابناک لرستان  سردار محمد قنبری ظهر امروز در جلسه ارتباط مردمی خود که با حضور برخی از خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: ما تمام توان خود را برای مبارزه با جرم در جامعه به ویژه استان لرستان به کار برده و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی عنوان کرد: تمام هدف ما ایجاد و برقراری آرامش و احساس امنیت در بین مردم است، به همین منظور در هر جای استان حضور پررنگ‎تر ماموران انتظامی را احساس کنیم، در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را حل می‌کنیم.

در ادامه این دیدار ماریا حیدری یکی از مراجعه‌کنندگان به 197 ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال و به موقع پلیس در مکان‌های عمومی و به ویژه محله زندگی این فرد گفت: بر خود وظیفه دانستم که از زحمات نیروی انتظامی لرستان به صورت حضوری تقدیر کنم، زیرا ما در محله‌ای زندگی می‌کنیم که در گذشته بسیاری از ارازل و اوباش حضور پیدا می‌کردند و همین امر باعث شده بود، بنده به عنوان یک زن احساس ناامنی کنیم.

این شهروند خرم‌آبادی ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر فرمانده انتظامی استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد امروز همین محله به یکی از امن‌ترین محله‌های خرم‌آباد معروف شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز آمار سرقت‌ها، تیراندازی، مزاحمت‌های خیابانی و حضور ارازل و اوباش بسیار کم شده و این خود امید را در دل ما زنده کرده است.

در ادامه یک جانباز و رزمنده دفاع مقدس در این دیدار با اشاره به اینکه سردار قنبری مردمی‌ترین فرمانده انتظامی از گذشته تاکنون بوده است، یادآور شد: خوشبختانه با تدابیر فرمانده انتظامی لرستان امروز استان لرستان یک استان امن و با احساس امنیت بالا شناخته می‌شود که این خود برای ما افتخاری بزرگ است.

حسین موسوی ادامه داد: امروز امنیت استان حاصل تلاش نیروهای انتظامی است که باید از آنها تقدیر و تشکر کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار