کد خبر: ۲۴۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 05 June 2016
به گزارش روز یکشنبه اداره کل تعزیرات سیستان و بلوچستان محمد حسین اشرفی اظهار داشت: سایر دستگاه های نظارتی از جمله صنعت، معدن و تجارت، اصناف، مراکز بهداشتی، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی استان در اجرای این طرح این اداره کل را در نظارت بیشتر بر واحدهای عرضه همراهی خواهند کرد.
وی نظارت بر مراکز بهداشتی را نیز از اولویت های این طرح دانست و گفت: کالایی که به دست مصرف کننده می رسد باید نکات بهداشتی در آن رعایت شده باشد در غیراین صورت با برخورد تعزیرات حکومتی روبرو خواهد شد.
معاون اجرائی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان سلامت مردم را دغدغه جدی این اداره کل دانست و در همین زمینه به شهروندان استان توصیه کرد برای خرید مواد غذایی خصوصا حلیم، آش، سوپ، شیرینی جات، زولبیا، بامیه و خرما از فروشگاه های معتبر و صنوفی که دارای پروانه کسب هستند اقدام و از خرید اقلام از واحدهای دوره گرد و دستفروشان خودداری کنند.
اشرفی افزود: طرح ضیافت در سراسر سیستان و بلوچستان اجرایی و شهروندان گزارشات تخلفاتی را می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی از طریق سامانه دریافت گزارشات این اداره کل به شماره پیامک (5000515010) ارسال تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار