کد خبر: ۲۴۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 10 June 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل افزود: منطقه سیستان از جمله گرمترین مناطق کشور است به طوری که در برخی روزها در صدر جدول گرمترین شهرها قرار دارد.
وی بیان کرد: قطعی و نوسان برق از یک طرف و اعمال نکردن تخفیف های گرمسیری از سوی دیگر مردم را کلافه کرده است.
امام جمعه زابل تصریح کرد: قول های برای تخفیف در قبوض برق داده شد اما تاکنون این تخفیف ها در قبوض مردم دیده نشده است.
حجت الاسلام کیخا توضیح مسئول اداره برق زابل در خصوص نوسانات و قطعی مکرر برق از طریق رسانه های ارتباط جمعی در هفته آینده با مردم را خواستارشد.
وی با اشاره به سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در سال 59 به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: همانگونه که حمله نظامی نیاز به مجاهده دارد در حمله فرهنگی و جنگ نرم نیز نیاز به مجاهده و مقابله است.
حجت الاسلام کیخا افزود: دشمن در جنگ نرم به سرزمین دل ها و باورها ورود می کند و نمی خواهد دیگر در این کشور افرادی نظیر میرحسینی ها، فهمیده ها، عالی ها و مطهری سیستانی تربیت شوند.
وی تفرقه میان صفوف مسلمانان در حیطه کار فرهنگی را اقدامی نادرست دانست و گفت: متعهد و یکپارچه چشم انداز فرهنگی را ترسیم و به سمت آن حرکت کنیم.
وی با تسلیت 27 خرداد سالروز وفات حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: تصدیق پیامبر اکرم(ص)، ارشاد و هدایت مردم به سوی خدا و پیامبر اکرم(ص) و تبلیغ عملی نشان از نقش حضرت خدیجه (س) در شکل گیری اسلام است.
امام جمعه زابل با تبریک 27 خرداد سالروز ایجاد جهاد سازندگی و فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی از تلاش این نهاد در ایجاد اشتغال، مدیریت محصولات کشاورزی و طرح 46 هزار هکتار آبیاری نوین تقدیر کرد.
وی ادامه داد: طرح پایلوت آبیاری نوین در منطقه سیستان که ابهامات طرح 46 هزار هکتار آبیاری نوین را برطرف می کند قرار بود تا پایان سال 94 راه اندازی شود اما تاکنون محقق نشده انتظار است مسئولان هر چه سریعتر آن را راه اندازی کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار