به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، جلسه کارگروه ساماندهی فضاهای اداری استان صبح امروز به ریاست دکتر نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و با حضور حضرتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر اعضای این کارگروه در محل استانداری برگزار شد.

صفرزاده در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم جمع آوری اطلاعات دقیق از فضاهای اداری موجود استان و ضرورت همکاری مدیران با کارگروه ساماندهی فضاهای اداری، در رابطه با اهداف این کارگروه نیز گفت: بهره برداری مطلوب از ساختمان های اداری، تخصیص مناسب فضای اداری و کاهش هزینه های ناشی از آن از وظایف اصلی کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان های اداری است و لازم است برای دستیابی به اهداف مذکور، مدیران دستگاهها همکاری لازم را داشته باشند.

حضرتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر کارگروه استانی ساماندهی فضاهای اداری نیز در این جلسه گفت: امیدواریم با استقرار دبیرخانه کارگروه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که بر اساس مصوبه یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای عالی اداری کشور صورت گرفته و با همکاری مناسب مدیران استانی بتوانیم گام های مثبتی در جهت استفاده بهینه از فضاهای اداری در استان برداریم.

وی ادامه داد: از دستگاههایی که فضای مازاد دارند انتظار می رود که برای تامین منافع عمومی استان و کمک به سایر دستگاههایی که نیاز به فضا دارند، همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین گفت: مصوبات کارگروه جهت تصویب و اجرایی شدن در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار محترم مطرح خواهد شد.

در این جلسه مدیرکل هواشناسی استان گزارشی از وضعیت فضاها و ساختمان های اداری این اداره کل ارائه کرد.

خانم دکتر قربان نژاد رئیس شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا (س) نیز در این جلسه خواستار یک ساختمان برای آموزش و تحصیل دانشجویان این دانشگاه شد که مقرر گردید کارگروه در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کند.