کد خبر: ۲۵۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲ 01 July 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم روزه دار زابل با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و تو دهنی بزرگی به استکبار جهانی زدند.
وی اظهار داشت: استکبار جهانی برای اسراییل حاشیه امن خبری ایجاد کرده است تا با نسل کشی و کودک کشی خاورمیانه بزرگ مورد نظر خودشان را ایجاد کند.
امام جمعه زابل با اشاره به نام گذاری هفته حقوق بشر آمریکایی از شش تا 11 تیرماه از سوی مقام معظم رهبری گفت: در این هفته بیش از پیش چهره از نقاب خون آشام آمریکا و استکبار جهانی برداشته می شود و مردم تاریخ اقدامات ددمنشانه استکبار جهانی را مرور می کنند.
وی خواستار ترسیم چهره واقعی و خون آشام آمریکا برای نسل جدید شد و افزود: برخی افراد بدنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند.
حجت الاسلام کیخا اظهار داشت: دولت های عربی که دست دوستی به سوی آمریکا و اسراییل دراز کرده اند بدانند که همان آمریکا و اسراییل روزی دستشان را قطع می کنند.
وی بهترین گفتمان برای نابودی آمریکا و آزادی فلسطین را مقاومت دانست و تصریح کرد: ملت ایران بارها و بارها فریاد زده اند که ما به آمریکا اطمینان نداریم.
امام جمعه زابل با بیان اینکه افرادی در لندن و نیویورک با نام شیعه و سنی در خدمت دشمن هستند ادامه داد: مسلمانان جهان باید در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار باشند.
وی با تبریک 12 تیر روز شهرداری و دهیاری ها گفت: شهرداران و دهیاران با رصد مشکلات شهر و تلاش برای مرتفع کردن آنها، شهری زیبا و متناسب با پیشرفت دیگر شهرها برای مردم فراهم کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار