کد خبر: ۲۵۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 05 July 2016
به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در آیین اختتامیه جشن رمضان و تجلیل از فعالان قرآنی گفت: بهره مندی از آموزه های قرآن یکی از توفیقاتی است که خداوند نصیب بندگان خود کرده و ما باید از فرصت پیش آمده در ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را ببریم.
آیت الله عباسعلی سلیمانی ادامه داد: نهاد خانواده باید بر اساس آموزه های دینی و قرآنی شکل گیرد تا بنیان خانواده حفظ شود.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن کریم برای خانواده جایگاه رفیعی قائل شده که باید سعی کنیم زندگی و رفتار ما بر این آموزه ها استوار باشد.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: برای تحکیم نهاد خانواده در قرآن به ما مسلمانان سفارشات زیادی شده که همگی باید به دستورات قرآن عمل کنیم تا یک زندگی سعادتمندی داشته باشیم.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: فعالیت در عرصه های قرآنی به انسان روح تازه ای می بخشد و نباید بعد از ماه مبارک رمضان تلاش در این زمینه را به فراموشی بسپاریم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: وقتی یک خانواده تشکیل می شود مباحث حقوقی و اخلاقی باید مدنظر زن و شوهر باشد تا زندگی آنان شیرین و با دوام بماند.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: زن و شوهر در فراز و نشیب زندگی باید کنار همدیگر باشند و طبق آموزه های دینی و قرآنی با یکدیگر رفتار کنند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: جمهوری اسلامی نقش زن در جامعه را به خوبی مشخص کرده و برای زنان بسیار احترام قائل است.
نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تا زمانی زن و شوهر براساس مبانی قرآنی به زندگی خود ادامه دهند هیچ اتفاقی نمی افتد و اگر خدای ناکرده از این ارزش ها دور شدند زندگی آنان به شکست منجر می شود.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: ختم قرآن بسیار مهم و در فرهنگ اسلام از جایگاه و مقام بلندی برخوردار است و خانواده ها باید به این موضوع توجه خاصی داشته باشند.
20 نفر از فعالان عرصه قرآنی سیستان و بلوچستان در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار