کد خبر: ۲۶۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 01 August 2016

فرماندار ایرانشهر گفت: سیلاب ناشی از بارندگی های اخیر تاکنون 200میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت های ایرانشهر وارد کرده است.

به گزارش ایسنا-منطقه سیستان و بلوچستان نبی بخش داوودی با بیان اینکه از آغاز بارندگی در شهرستان ایرانشهر بیش از 20 نفر از شهروندان ایرانشهری از خطر سیل زدگی نجات پیدا کرده اند اظهار کرد: ذر این مدت بالغ بر 15 دستگاه خودرو که در آب گرفتار شده بودند با کمک راهداران ازداخل رودخانه به سمت ساحل هدایت شده اند.

وی بیان کرد: سیلاب ناشی از بارندگی های اخیر در منطقه موجب شد 20میلیارد تومان در بخش های کشاورزی، راه های مواصلاتی، اب، برق، تلفن وتاسیسات شهری به شهرستان ایرانشهر خسارت وارد شود.

داوودی تصریح کرد: متاسفانه سه نفر به دلیل بی احتیاطی وبی توجهی به بارندگی برای شنا کردن وارد بندهای خاکی و گودال هایی که در آنها آب جمع شده بود شدند و جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا از زمان آغاز فعالیت سامانه بارش زا در جنوب استان بیش از 70 میلیمتر باران در منطقه رحمان آباد بخش ایرندگان خاش ثبت شده است همچنین در 5 میلی متر باران در شهرستان ایرانشهر گزارش شده است.

گفتنی است در این مدت به 32 روستا گرفتار سیل در جنوب سیستان وبلوچستان توسط جمعیت هلال احمر امداد رسانی شده وبه 305 خانواده اسکان داده شده است.

بنا بر اعلام کارشناسان هواشناسی سامانه بارشی مونسون از روز دوشنبه 11 مرداد ماه به تدریج در استان سیستان وبلوچستان ضعیف خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار