علاء الدين بروجردي:
رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و قضائي مجلس شوراي اسلامي در جلسه مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان با اشاره به اينکه ناجا از نگاه مردم سازماني مقتدر، مکتبي و ولايت مدار است، گفت: خدمات رساني مطلوب و برخورد مناسب پليس با مردم ، مبارزه جدي با سوداگران مرگ و استفاده از تجهيزات علمي در کنترل و رصد جرايم در اين استان قابل تقدير است.
کد خبر: ۲۷۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 01 August 2016

به گزارش  تابناک لرستان ، دکتر "علاء الدين بروجردي" نماينده مردم بروجرد، در جلسه مجمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان با سردار «قنبري» فرمانده انتظامي لرستان ، از اقدامات خوب وي در راستاي خدمات رساني مطلوب و برخورد مناسب پليس با مردم ، مبارزه جدي با مواد مخدر و استفاده از تجهيزات علمي در کنترل و رصد جرايم که باعث ارتقاء امنيت و احساس امنيت در استان شده است ، تقدير و تشکر کرد .

http://news.police.ir/NewsGallery/Images/News/Larg_Pic/1395-05-10/IMAGE11469963462216.jpg

ناجا از نگاه مردم سازماني مقتدر، مکتبي و ولايت مدار است

رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و قضائي مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به اينکه احساس امنيت در جامعه يکي از ارکان مهم پيشرفت و سربلندي کشور است ، اظهار داشت : تامين آرامش مردم و حاکميت نظم و امنيت در جامعه از جمله ماموريت هاي مهم پليس است که خوشبختانه با اقتدار و توأم با رأفت ، اين مهم با تلاش شبانه روزي فرماندهي انتظامي استان حاکم شده است .

وي در ادامه با بيان اين که نيروي انتظامي در دل مردم و در متن جامعه تأثير مستقيمي دارد افزود : مردم به اين نيروي مجاهد و حافظ حريم نظم و امنيت به عنوان يک نيروي مکتبي ، ولايتمدار و مقتدر نگاه و به آن افتخار مي کنند.

امنيت موجود در لرستان مهم ترين مولفه توسعه و پايه هاي اقتصاد مقاومتي

در اين مجمع دکتر «الهيار ملکشاهي» رئيس کميسيون حقوقي و قضائي مجلس شوراي اسلامي گفت : اقدامات انجام شده فرمانده انتظامي لرستان در راستاي برقراري نظم و امنيت حاکم در سطح استان ، باعث ارتقاء احساس امنيت شده و اين واقعيت براي همگان قابل لمس است .

وي در ادامه با اشاره به اين که امنيت ، يکي از اساسي ترين مولفه هاي توسعه و پايه هاي اقتصاد مقاومتي است ، تصريح کرد : اين موضوع در استان لرستان به خوبي قابل درک است.

رئيس کميسيون حقوقي و قضائي مجلس شوراي اسلامي از سردار قنبري و مجموعه تحت امر در راستاي برقراري نظم و امنيت استان که موجب رضايت مندي مردم و مسئولان استان شده است ، تقدير و تشکر کرد .

پليس خدمتگزار مسير تعالي و تقواي الهي را پيموده

در اين جلسه سردار «قنبري» فرمانده انتظامي استان ، موضوع امنيت را ، مقوله اي بسيار پيچيده و مهم دانست و گفت : در برقراري امنيت همه دستگاه ها، مسئولان و مردم نقش ويژه دارند و در توليد و حفظ امنيت مي بايست پليس را همكاري كنند .

فرمانده انتظامي لرستان در ادامه يکي از مأموريت هاي مهم پليس را ، برخورد جدي با مجرمان و هنجار شکنان جامعه دانست و گفت : پليس به عنوان خدمتگزار مردم ، با عزت نفس و خويشتن داري و روي آوردن به درگاه خداوند متعال مسير تعالي و تقواي الهي را پيموده است .

وي از تعامل و همکاري نمايندگان مردم لرستان در مجلس شوراي اسلامي ، که رضايت مندي شهروندان را در پي داشته است ، تقدير و تشکر کرد.

در پايان ساير نمايندگان مردم لرستان در مجلس شوراي اسلامي نيز از اقدامات موثر و سازنده فرمانده انتظامي استان که باعث امنيت مطلوب و ارتقاء احساس امنيت در استان شده است تقدير و تشکر کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار