استاندار لرستان در جلسه ستاد تسهیل تولید استان در بروجرد:
استاندار لرستان گفت : برق منطقه‌ای به صورت ویژه مشکلات پست‌های برق شهرک‌های صنعتی را حل کند.
کد خبر: ۲۷۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 02 August 2016

به گزارش  تابناک لرستان،  هوشنگ بازوند با حضور در شهرک صنعتی شماره 1 شهرستان بروجرد از نزدیک بیش از 8 واحد صنعتی و تولیدی را مورد بازدید قرار داد.

وی پس از این بازدیدها با حضور در جلسه ستاد تسهیل تولید استان که در شهرک صنعتی شماره 1 بروجرد تشکیل شده بود با اشاره به برنامه ریزی انجام شده جهت بررسی مشکلات همه واحدهای صنعتی استان، بیان کرد:  تصمیماتی که در این ستاد اتخاذ می شود، موجب رونق و بهبود وضعیت تولید واحدهای صنعتی  خواهد شد.

استاندار ضمن اعتراض شدید به برق منطقه‌ای گفت: برق منطقه‌ای می‌بایست بین لرستان و سایر استان‌های تحت پوشش تفاوت قائل شود.
بازوند ادامه داد: با توجه به پایلوت بودن لرستان، برق باختر می‌بایست به صورت ویژه مشکلات انرژی و به ویژه پست‌های برق شهرک‌های صنعتی را حل کند.
استاندار تصریح کرد: چرا برق باختر ده‌ها میلیارد تومان طلب خود را از صنایع استان‌های دیگر دریافت نمی‌کند ولی برای حل مشکلات برق صنایع استان لرستان قبل از هر اقدامی میلیاردها تومان طلب می نماید.
وی تاکید کرد: برق منطقه‌ای موظف است ظرف 45 روز پست برق شهرک صنعتی بروجرد را انجام دهد در غیر این صورت به عنوان یکی از دستگاه‌های مانع تحقق اقتصاد مقاومتی معرفی خواهد شد.
استاندار بیان کرد: دستگاه هایی که امکان اجرایی‌کردن مصوبات را ندارند، کتباً اعلام کنند که عیناً عدم امکان و ناتوانی آن دستگاه را به وزارتخانه ذیربط منتقل کنیم.
بازوند یادآور شد: هر مدیری که نمی‌تواند مشکلات اقتصادی صنایع و مردم را رفع کند، ماندنش در سمت مدیریتی هیچ توجیهی ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار