کد خبر: ۲۷۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱ 07 August 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران انتظامی بخش بمپور و یگان تکاوری ۱۰۹ ایرانشهر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از سوخت قاچاق و هدر رفت سرمایه ملی حین کنترل خودروهای عبوری به ۴ دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

وی افزود: نیروهای انتظامی در جهت بررسی بیشتر به رانندگان دستور توقف و ایست دادند که این افراد بدون توجه به هشدارهای پلیس با رها کردن خودروهایشان از محل متواری گردیدند.

جلیلیان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها ۱۲۷ هزار ۹۸۰ لیتر نفت‌گاز و بنزین را کشف کردند. همچنین تلاش برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

وی گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر با تمام توان خود و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی تلاش می‌کند عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کرده و آرامش آنان را سلب نماید و این امر با همکاری و اطلاع‌رسانی به موقع مردم از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس محقق می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار