فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 6 هزار قلم انواع داروهای قاچاق کمیاب و تاریخ گذشته که برای توزیع در سطح بازار استان در نظر گرفته شده بود کشف و منهدم شد.
کد خبر: ۲۷۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 10 August 2016


 سردار رحیمی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در این استان اظهار داشت: 50 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 51 درصد رشد نشان می دهد.
وی گفت: به طور متوسط ماهیانه 10 تن مواد مخدر در استان کشف شده که این مقدار نشان دهنده عزم جدی نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.
وی تصریح کرد: اولویت نخست نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مبارزه با مواد مخدر است و در رسالت خود هیچ گونه تردیدی ندارد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کشت موادمخدر در 18 استان افغانستان رواج دارد که سالانه 13 هزار تن مواد از این مزارع برداشت می شود.
سردار رحیمی اظهار داشت: میزان کشت و برداشت مواد مخدر در افغانستان نسبت به سال گذشته افزایش یافته به طوری که سالی 2 بار در مزارع خود تریاک کشت می کنند.
وی با اشاره به مبارزه با جرائم در سیستان و بلوچستان بیان کرد: فضای استان را برای مبارزه با جرائم به شهرستان محور تبدیل کردیم تا شهروندان بتوانند به راحتی با نیروی انتظامی ارتباط برقرار کنند.
وی ادامه داد: درهشت شهرستان استان طرح های ویژه امنیتی طراحی شد که موفقیت های بسیار خوبی نیز در این زمینه بدست آمد.
وی خاطر نشان کرد: ایستگاه های 2 منظوره نیروی انتظامی در 10 ناحیه سطح شهر زاهدان ایجاد می شود که این طرح در آینده نزدیک به سایر شهرستان های سیستان و بلوچستان نیز گسترش می یابد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ایستگاه های 2 منظوره نیروی انتظامی با هدف تعامل مردم با پلیس در نظر گرفته شده که با اجرای این طرح دیگر نیازی نیست شهروندان به کلانتری ها یا راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.
سردار رحیمی خاطر نشان کرد: 88 درصد جرائم از ابتدای سال تاکنون در سیستان و بلوچستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد خوبی برخوردار است.
وی همچنین با اشاره به جرائم خشن در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرقت مسلحانه در استان 21 درصد کاهش داشته بطوری که امسال هیچ گونه سرقت مسلحانه تاثیر گذاری نداشتیم.
وی همچنین یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را گرامی داشت و بیان کرد: خبرنگاران در آگاه سازی افکار عمومی نقش بسیار موثری دارند.
وی ادامه داد: خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردارند.
وی تصریح کرد: بیشتر خبرنگاران ما افرادی حق طلب و کسانی هستند که نظام و کشور را به سمت حق خواهی رهنمود می کنند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران با معرفی ظرفیت های سیستان و بلوچستان می توانند در جهت توسعه این استان گامهای موثری بردارند.
در این مراسم شماری از خبرنگاران رسانه های ارتباط جمعی به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار