فرمانده انتظامی سیب و سوران گفت: 11 هزار و 150 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان توسط ماموران انتظامی کشف شد.
کد خبر: ۲۷۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱ 11 August 2016

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیب و سوران سرگرد حیدر حق جویان اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از قاچاق سوخت ماموران انتظامی این شهرستان در 48 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری ضمن توقیف یک دستگاه کامیون و 2 دستگاه وانت موفق به کشف 11 هزار و 150 لیتر نفتگاز قاچاق شدند.
وی ادامه داد: در این راستا چهار قاچاقچی سوخت دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی سیب و سوران با اشاره به اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند گفت: پلیس با مخلان امنیت و قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان نیز از انهدام باند 6 نفره سارقان حرفه ای و کشف 30 فقره سرقت در زاهدان خبر داد و گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی شبانه از منازل در سطح این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و بررسی افراد سابقه دار و پایش های فنی از دخالت یک متهم حرفه ای در این سرقت مطلع شده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده دارای سابقه کیفری است، افزود: این متهم در تحقیقات تخصصی پلیس و مواجهه با مستندات جمع آوری شده کارآگاهان، به 30 فقره سرقت منزل با همکاری چهار متهم اعتراف کرد.
وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس در ادامه رسیدگی به این پرونده پس از شناسایی محل اختفای سایر اعضای این باند حرفه ای، آنان نیز در یک عملیات هماهنگ در زاهدان دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار