با حضور مسئولین شهرستانی ؛
با حضور حجت الاسلام جمیاری امام جمعه رومشگان ،مهندس فرود سوری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رومشکان،کامران رفیعیان بخشدار بخش سوری و برخی از کارکنان این اداره و جمعی از مردم شهرک ولیعصر(عج) سوری،نمایندگی مرکز جهاد کشاورزی بخش سوری شهرستان رومشکان راه اندازی شد.
کد خبر: ۲۷۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 14 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ؛با حضور حجت الاسلام جمیاری امام جمعه رومشگان  ،مهندس فرود سوری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رومشکان،کامران رفیعیان بخشدار بخش سوری و برخی از کارکنان این اداره و جمعی از مردم شهرک ولیعصر(عج) سوری،نمایندگی مرکز جهاد کشاورزی بخش سوری شهرستان رومشکان راه اندازی شد.

در این مراسم مهندس سوری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان درطی  سخنانی گفت:از مردم و خیرین این بخش بخاطر اهدای این ساختمان تقدیر و تشکر  میکنیم و ما نیز به نوبه خود،به این نمایندگی چهار نفر کارمند و یک دستگاه خودرو میدهیم.و امیدواریم که این امر موجب رضایتمندی مردم بخش سوری گردد.
همچنین در این مراسم حجة الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان رومشگان بیان داشت: خدمت به مردم مناطق محروم،خدمت به دین است،و امیدواریم سایر ادارات و نهادها نیز هر چه زودتر در این بخش مستقر گردند.ایشان ادامه داد:همکاری مردم و خیرین این بخش در اهدا این ساختمان،قابل تقدیر و تحسین برانگیز است.


در پایان مراسم نیز مهندس همایون بازوند کارشناس با تجربه و پر سابقه جهاد کشاورزی شهرستان رومشکان،به عنوان سرپرست نمایندگی مرکز جهاد کشاورزی  بخش سوری،حکم فعالیت خود را دریافت کرد.

خبرنگار:حسن امرایی- رومشگان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
تشکر از جناب اقای مهندس سوری فقط
آرادبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
تشکر از تجربه بالای مهندس فرود سوری .امیدواریم به پله های بالا تری بالا بروند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار