کد خبر: ۲۷۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 15 August 2016
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بدنبال وزش بادهای ۱۲۰ روزه در سیستان سرعت وزش باد در سیستان ۶۰ کیلومتر در ساعت است.

کارشناس  اداره هواشناسی استان گفت هم اکنون سرعت وزش باد در منطقه سیستان ۶۰ کیلومتر در ساعت است وپیش بینی شده این روند تا پایان هفته ادامه یابد. و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بر شدت آن افزوده می شود.

علی ملاشاهی گفت: سرعت وزش باد در روزهای پایانی هفته افزایش می یابد و به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد وموجب کاهش دید افقی وکیفیت هوا در منطقه می شود و هم اکنون نیز دمای هوا در منطقه ۳۰ درجه سانتیگراد است

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته بین ۲۷ تا ۴۸ درجه متغیر بوده است. و پیش بینی می‌شود طی ۲۴ ساعت آینده بیشینه دما در گرمترین ساعات ۴۰ وکمینه آن ۲۷ درجه سانتیگراد باشد.

وی بیان کرد: آسمان زاهدان نیزهم اکنون  صاف و آفتابی همراه با پدیده گردوخاک می‌باشدو دمای هوا ۳۵ درجه می باشد و سرعت وزش باد ۴ متر بر ثانیه گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دریای عمان همچنان مواج و متلاطم پیش بینی می شود گفت: دریای عمان طی سه روز آینده در نواحی شرقی مواج خواهد بودو ارتفاع موج  در این ناحیه به ۴ متر خواهد رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار