رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر وحدت، تقریب و همگرایی مذاهب اسلامی تاکید بسیار دارد.
کد خبر: ۲۷۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 15 August 2016

حجت‌الاسلام نجف لک‌زایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق کشور که ظهر امروز در دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد، اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر وحدت، تقریب و همگرایی تاکید بسیار دارد و لازم است این موضوع بیش از پیش تقویت شود.

معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی افزود: رسالت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق کشور افزایش ایمان دینی مردم است، دفتر تبلیغات اسلامی با محوریت قرآن و اهل بیت و تاکید بر ایمان دینی مردم، از افراط و تفریط جلوگیری می‌کند و وحدت و اخوت اسلامی را گسترش می‌دهد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار کرد: تقریب و تخریب با هم در یک حرف فرق دارند اما ببینید چقدر بسیاری در تلاش هستند تا در بین مردم مسلمان تفرقه ایجاد کنند.

نبی‌بحش داوودی افزود: امروز اگر ذره‌ای از اخلاق و رفتار اهل بیت در زندگی‌ها و امور همه جاری و ساری شود دیگر مشکلی پیش نمی‌آید و شما این مسأله را به خوبی در ایرانشهر می‌ببینید.

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: ما امروز باید به دنبال مشترکات باشیم و بر سر اختلاف سلیقه‌ها دعوا نکنیم.

گفتنی است، در پایان مراسم با تکریم و تجلیل از خدمات و زحمات سه ساله حجت الاسلام موسی الرضا تیموری قدردانی و حجت الاسلام جواد خلیلی به عنوان رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه جنوب شرق کشور معرفی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار