رییس دادگستری کل گلستان :
رییس دادگستری کل گلستان سرمایه گذاری را جهاد و ممدوح بیان کرد و گفت: با حمایت از سرمایه گذاری باید برای تامین تسهیلات در این بخش و تعامل بیشتر با سرمایه گذاران تلاش شود.
کد خبر: ۲۷۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 15 August 2016
هادی هاشمیان شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت روز صنعت، معدن و تجارت در گرگان که با حضور فعالان و تولیدکنندگان این حوزه برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع)، افزود: در کشورها اگر در حوزه صنعت امنیت سرمایه گذاری وجود نداشته باشد، صنعت و بازرگانی پیشرفت نمی کند.

وی با بیان این که یکی از پایه ها و ارکان امنیت در همه جای کشور، دستگاه قضایی به وفاق بین دستگاه های امنیتی استان اشاره کرد و افزود: دستگاه های امنیتی و شورای تامین استان تعامل ارزنده ای با هم دارند و به همین دلیل امنیت خوبی را در استان شاهد هستیم.

هاشمیان ادامه داد که دستگاه قضایی با تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در حمایت از امور صنعتی و سرمایه گذاری دخیل بوده و در استان نیز برای همکاری در این بخش آماده است.

رییس دادگستری کل گلستان با اشاره به فعالیت کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان بر همکاری و تعامل بخش های مختلف با حوزه صنعت و بازرگانی تاکید کرد.

وی در ادامه به بحث پرونده های قضایی اشاره کرد و گفت: در مقایسه چهار ماه اول سال گذشته و امسال شاهد کاهش 15هزار و 200 پرونده وارده به محاکم هستیم که نشان دهنده تلاش دستگاه های امنیتی برای ارتقای امنیت استان است.

هاشمیان با اشاره به کاهش تعداد جرم ها نیز از تلاش و تعامل بین دستگاهی در گلستان خبر داد و افزود: یکی از معضلات دستگاه قضایی ورود پرونده هایی است که از جانب بانک های می آید.

رییس دادگستری کل گلستان یادآور شد: من آمار گرفتم حدود 22 درصد از پرونده های حقوقی ورودی به مجموعه قضایی استان مربوط به مطالبات بانک ها می باشد که این جدای از پرونده های امور ثبتی است.

وی با تاکید بر این که به مسوولان این بخش در شورای هماهنگی بانک های استان گفته ام تلاش شما در جهت اجرای وثیقه نباشد، ادامه داد: اگر کل خانه ها و کارخانه های استان مال بانک ها شود، این به نفع بانک نیست و در درجه اول این بخش متضرر می شود.

هاشمیان افزود: باید با سرمایه گذاران تعامل کرد، وقتی رهبر معظم انقلاب، سرمایه گذاری و تلاش در عرصه سرمایه گذاری را جهاد می دانند، نشان می دهد که امروز سرمایه گذاری ممدوح و جهاد بوده و باید برای جهاد گر تسهیلات فراهم شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار