رئیس هیأت بدمینتون خراسان جنوبی خبر داد
رئیس هیأت بدمینتون خراسان جنوبی گفت: در مسابقات بدمینتون زیر 17 سال آینده‌سازان "جام لینینگ" قهرمانی کشور صالح سنگ‌تراش بدمینتون‌باز نوجوان استان با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد.
کد خبر: ۲۸۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 28 August 2016
علیرضا ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در مسابقات بدمینتون زیر 17 سال آینده‌سازان "جام لینینگ" قهرمانی کشور تیم خراسان جنوبی حضور شایسته‌ای داشت.

وی با بیان اینکه صالح سنگ‌تراش بدمینتون‌باز نوجوان خراسان جنوبی با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم ایستاد، افزود: مهدی انصاری از زنجان قهرمان این رقابت‌ها شد و علی حسینخانی از زنجان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

رئیس هیأت بدمینتون خراسان جنوبی تصریح کرد: صالح سنگ‌تراش، محمد مهدی میرشکاری و امیر محمد مسعودی اعضای تیم بدمینتون استان در این ماراتن ملی بودند که سرپرستی آنان را محمد نوری‌زاده بر عهده داشت.

ثانی یادآور شد: در مسابقات بدمینتون زیر 17 سال آینده‌سازان "جام لینینگ" قهرمانی کشور 27 ورزشکار به میزبانی زنجان از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، خراسان جنوبی، مازندران، قزوین، گیلان و گلستان حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات بدمینتون‌بازان کشور در هشت جدول به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت از هر جدول 2 نفر به جدول حذفی 16 تایی صعود کرد و سپس در رقابت‌های حذفی محمدمهدی میرشکار از خراسان جنوبی جزو هشت نفر برتر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار