همزمان با گرامیداشت هفتمین روز هفته دولت بیش از 10 طرح آبرسانی، کشاورزی، خدماتی، برق رسانی و طرح هادی روستایی در شهرستان ایرانشهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 29 August 2016
فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار داشت: امروز بیش از هفت هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی، برق و راه مناسب بهره مند شدند.
نبی بخش داوودی گفت: این طرح ها شامل آبرسانی به شهر محمدان به طول 2 هزار و 300 متر با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال، افتتاح مجموعه شهربازی و پارک شادی کودکان بمپور با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 300 میلیون ریال اجرای سیستم آبیاری تحت فشار با مساحت 50 هکتار با هزینه 2 میلیارد ریال، سالن ورزشی چند منظوره شهدای بمپور با هزینه یک میلیارد و 100میلیون ریال و ساختمان حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) با هزینه 900 میلیون ریال است.
وی افزود: بهره برداری از طرح هادی روستای کلاهدوز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 380 میلیون ریال و نصب 19دستگاه ترانس برق برای رفع مشکل افت ولتاژ برق در شهر محمدان و بخش بمپور با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد و 300 میلیون ریال از جمله طرح ها و پروژه هایی بود که امروز در سطح شهرستان ایرانشهر به بهره برداری رسید.
داوودی افزود: با بهره برداری از این طرح ها مشکل آب آشامیدنی و افت ولتاژ برق شهر محمدان و بمپور برطرف شد.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار