مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان 161 دستگاه تلفن همراه و مقادیر قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز کشف شده در مسیر خاش- زاهدان به پرداخت 992 میلیون ریال جریمه و ضبط اموال مکشوفه محکوم شدند.
کد خبر: ۲۸۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 30 August 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان سید مرتضی مدنی فدکی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پاسگاه جون آباد در نزدیکی شهر زاهدان پس از مشکوک شدن به یک دستگاه اتوبوس و بازرسی آن 161 دستگاه تلفن همراه و مقادیر قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق نظیر ماسک صورت، صابون و واکس مو که به صورت غیرقانونی در حال حمل بود کشف شد.
وی تصریح کرد: این کالاها از طریق مرز آبی وارد کشور شده و متخلفان قصد انتقال آن به شهرستان زاهدان برای عرضه در سطح بازار را داشتند که با هوشیاری ماموران در اقدام خود ناموفق بودند.
وی افزود: این کالاها به اداره اموال تملیکی سیستان و بلوچستان تحویل داده شد و متهمان به همراه پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اشاره به این که پرونده مورد نظر در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مورد بررسی اولیه قرار گرفت، بیان کرد: با استعلامات صورت گرفته از دانشگاه علوم پزشکی لوازم آرایشی کشف شده غیر قابل مصرف انسانی اعلام شد و درخصوص گوشی های همراه نیز طبق نظریه گمرک هیچ گونه مجوزی برای ورود به کشور صادر نشده بود.
مدنی فدکی اظهار داشت: شعبه رسیدگی کننده با توجه به عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی توسط متهمان رای به محکومیت آنان به میزان 992 میلیون ریال و ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت صادر کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار