فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: استان لرستان طی سال جاری با کاهش 56 درصدی مجموع جرائم روبه‌رو بوده که بعد از تهران رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است
کد خبر: ۲۹۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 07 September 2016


 
 فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: استان لرستان طی سال جاری با کاهش 56 درصدی مجموع جرائم روبه‌رو بوده که بعد از تهران رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

 سردار محمد قنبری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بانک قوامین استان لرستان در خرم‌آباد که با حضور قائم مقام بانک قوامین کشور برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیروی جامع و مشتری‌مدار است و بانک قوامین تاکنون توانسته در استان خدمات خوبی به این نیرو ارائه دهد.

 سردار قنبری گفت: مسئوولان‌ بانک قوامین در سطح کشور و استان لرستان مسئوولانی صادق و پاکدست هستند و تاکنون این بانک یکی از بانک‌های موفق کشور و استان لرستان بوده است.

وی با قدردانی از مدیرعامل بانک قوامین استان لرستان عنوان کرد: این بانک در گذشته توانست خدمات خوبی را ارائه دهد و انتظار ما از مدیریت جدید این است که مثل گذشته با توان بیشتری به مردم خدمات ارائه دهد.

سردار قنبری یادآور شد: استان لرستان یکی از استان‌های تولید کننده نیرو در سطح کشور به ویژه در انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: استان لرستان بیشترین نیرو را در نیروی انتظامی کشور دارد و بیشترین بازنشستگان نیروی انتظامی کشور مربوط به استان لرستان است.

قنبری عنوان کرد: وضعیت امنیتی و اقتصادی استان لرستان یک وضعیت بسیار مطلوب است و ما اعلام می‌کنیم با توجه به اینکه استان لرستان با وجود سرمایه‌های خدادادی امنیت سرمایه‌گذاران را جهت سرمایه‌گذاری تامین می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: استان لرستان طی سال جاری با کاهش 56 درصدی مجموع جرائم روبه‌رو بوده که بعد از تهران رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار