امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: آثار اتحاد از دیدگاه قرآن از مهم ترین و شاخص ترین عناصر زندگی بشر است که انسان به عنوان امری راهبردی در زندگی خویش خواهان دستیابی به این آثار است.
کد خبر: ۲۹۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶ 08 September 2016

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در مراسم افتتاحیه سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه سیستان وبلوچستان بیان کرد: وحدت و انسجام اسلامی در تمامی منابع اسلامی به ویژه در قرآن، همواره مورد تأکید بوده است.

مولوی عبدالحمید در ادامه بیان کرد: با توجه به گسترش هجمه‌های فرهنگی دشمنان فرهنگ‌سازی قرآنی به‌عنوان یک ضرورت مطرح می‌شود که می‌تواند جامعه را از خطرات و تهاجم دشمنان مصون بدارد که تحقق آن نیازمند همت همگانی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آیات قرآن کریم مشتمل بر مضامینی اخلاقی بوده و مردم را به سوی سیره و خصلت نیکو هدایت می کند.

وی تصریح کرد: برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، باید نگاه ویژه ای به نقش مراکز فرهنگی داشته باشیم و مردم باید نسبت به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

به گزارش ایسنا- مرحله کشوری سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت با شرکت 400 دانشجوی نخبه قرآنی از امروز چهارشنبه 17 شهریور به میزبانی دانشگاه سیستان وبلوچستان کار خود را شروع کرده که در بخش کتبی 139 نفر 57 نفر از برادران و 82 نفر از خواهران شرکت دارند، در بخش شفاهی نیز 169 قاری شامل 86 خواهر و 83 برادر شرکت می‌کنند و از مجموع برندگان این بخش و برندگانی که آثارشان داوری شده است در روز اختتامیه تجلیل می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار