فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در درگیری با قاچاقچیان مسلح، ضمن دستگیری یک سوداگر مرگ، 160 کیکوگرم تریاک را کشف کردند.
کد خبر: ۲۹۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 13 September 2016
به گزرش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: مأموران انتظامی این فرماندهی در راستای مبارزه شبانه‌روزی با قاچاقچیان مسلح، یک باند بزرگ را که اقدام به جابه‌جایی موادمخدر می‌کردند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر افزود: پس از پایش‎های مداوم اطلاعاتی، روز گذشته مأموران خودرو پژو 405 متعلق به این باند را که در محور ایرانشهر ـ نیکشهر در حال جابه جایی مواد مخدر بود شناسایی و زیر نظر قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو به محض مشاهده ماموران به سمت آنان اقدام به تیراندازی کرد و قصد فرار داشت، گفت: پلیس در اقدامی غافلگیرانه پس از درگیری مسلحانه، خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و یکی از قاچاقچیان را نیز در این عملیات دستگیر کرد.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو 16 بسته 10 کیلوگرمی تریاک به وزن 160 کیلوگرم کشف کرد.

جلیلیان گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
جنابان وسرداران شجاع 160 کیلو تریاک از قاچاقچیهای سیستانی را گرفتید وبه زندان [...] افرین برشما ای سرداران شجاع ورهبری پاکترین حکومت امام زمان شیعی در جهان بلی افرین
محمدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
خدامیدونه این بدبختا بخاطریه قرون پول برای خانواده خوداین کارارومیکنند.چون بیکاری زیادهست.اقدام به حمل وفروش موادمخدرمیکنند؟که البته کاربسیارخطرناکی هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار