مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: نرم مدارس احداثی مشارکتی توسط خیرین در کشور 30 درصد است در حالی که در سیستان وبلوچستان 42 درصد مدارس احداثی با مشارکت خیرین ساخته شده است
کد خبر: ۲۹۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 20 September 2016
علیرضا راشکی اظهار کرد: از سال 92 تا به حال 516 مدرسه در قالب هزار و 797 کلاس درس در استان احداث شده است .

وی افزود: با ردیف ایجاد استاندارد سازی وسایل گرمایشی و سرمایشی که محصول سال های 93 و 94 بوده است 196 مدرسه به سیستم گرمایش استاندارد و 364 مدرسه  در مجموع 560 مدرسه به سیستم سرمایش استاندارد مجهز شده است .

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه 371 مدرسه تعمیرات اساسی شده اند خاطر نشان کرد : حضور خیرین در استان رشد چشمگیری داشته است به گونه ای که 42 درصد مدارس تحویلی با مشارکت خیرین گرامی ساخته شده است .

راشکی نرم تعداد مدارس احداثی توسط خیرین در کشور را 30 درصد عنوان کرد و اظهار داش : همانگونه که پیشتر نیز گفته شد این نرم در استان ما 42 درصد است به گونه ای که خوشبختانه به صورت متوسط در هر هفته 4 کلاس تحویلی توسط خیرین احداث شده است .

وی با اشاره به عنایات ویژه دولت علی رغم مشکلات متعدد مالی پیش رو تصریح کرد: با همه مشکلات مالی ، دولت نگاه ویژه ای به استان هایی که از کاروان آموزش و پرورش عقب مانده اند دارد . عزم دولت برای رفع مشکلات این استان ها به ویژه سیستان وبلوچستان جزم است و این در حالی است که تمامی نگاه های موثرین کشوری به این استان معطوف شده است .

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان گفت: ما در حال حاضر 562 مدرسه در دست احداث داریم که این میزان در قالب 2 هزار و 242 کلاس درس است که اگر همین تعداد به سرانجام مطلوبی ختم شود یک سوم مشکلات ما در این زمینه تا پایان سال رفع خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه بایستی تلاش نمود تا سطح توقعات را در حد پروژه های اندک نبینیم بیان کرد: خوشبختانه 152 میلیارد تومان اعتبارات خاص استان سیستان وبلوچستان به ما ابلاغ شده است .

راشکی تاکید کرد : روسای محترم آموزش و پرورش در ساخت و ساز هایی که از سر دلسوزی توسط مردم گرامی برای مدارس صورت می گیرد نسبت به ماندگاری و استحکام آن حساسیت لازم را به خرج دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
لطفا آمار تجهیزات گرمایشی سرمایشی ومدارس تجهیزشده رو اعلام کنید
مدارس دولتی چابهار با کلاس های 40 تا50 نفری کلاس خنک ندارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار