رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: هر کدام از واحدهای صنعتی که مشکل دارد در سایت این سازمان ثبت‌نام کند تا بر اساس آن مشکلات پیگیری و بررسی شود.
کد خبر: ۳۰۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 28 September 2016

نادر میرشکار در مراسم افتتاح آتش‌نشانی در شهرک کارگاهی زاهدان، اظهار کرد: با توجه به امکانات و اعتباراتی که در اختیار داریم برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: شرکت شهرک‎های صنعتی اعتبارات استانی دارد که سال قبل 9 درصد تخصیص داشت حتی برای هزینه‌های این صنعت از اعتبارات صنایع کوچک و صنعتی هم استفاده شد.

این مسؤول ادامه داد: چند درصد این شهرک واحد مسکونی ساخته شده و دولت وظیفه جمع‎آوری زباله و نخاله‎های مسکونی را در شهرک کارگاهی بر عهده ندارد.

وی گفت: هر کدام از واحدهای صنعتی که مشکل دارد در سایت سازمان ثبت نام کند تا بر اساس آن مشکلات پیگیری و بررسی شود.

میرشکار ادامه داد: امنیت، معابر، روشنایی و غیره در این شهرک کارگاهی مشکل دارد که باید با همکاری سایر دستگاه‌ها برطرف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: از آنجایی که شهرک صنعتی زاهدان در کشور بهترین است از لحاظ زیرساخت‌ها هم با اعتباراتی که از سوی دولت در نظر گرفته می‌شود باید بی‌نظیرتر هم شود.

این مسؤول افزود: افتتاح این ایستگاه آتش‌نشانی حرکتی بود که خواست قبلی شما بود ماشین آتش‌نشانی فراهم است مابقی هم حل و فصل می‌شود.

در ادامه این مراسم از از سه واحد نمونه شهرک صنعتی و کارگاهی نیز تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار