به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، نخستین جلسه کارگروه فرهنگی و تبلیغی برنامه اقتصاد مقاومتی استان صبح امروز به ریاست نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، شیرازه محبت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و سایر اعضای این کارگروه در سالن شماره 4 استانداری برگزار شد.

معاون استاندار در این جلسه ضرورت پیاده سازی و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و تشکیل کارگروه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را در همین راستا و در جهت فراگیر نمودن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه عنوان نمود.

صفرزاده ادامه داد: این کارگروه در راستای دستورالعمل های صادره و با هدف ارائه برنامه ای به منظور ایجاد فضای فوق تبلیغاتی رسانه ای براساس منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.

وی برنامه ریزی برای انجام فعالیتهای فرهنگی، رسانه ای و تبلیغاتی در راستای شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و جلوگیری از اقدامات و فعالیت های فسادزا را از دیگر اهداف اصلی تشکیل این کارگروه عنوان کرد.

صفرزاده با بیان اینکه در هر استان یکی از اعضای دولت، معاونین رئیس جمهور و یا وزرا پیگیر برنامه های اقتصاد مقاومتی خواهند بود، افزود: در آذربایجان غربی نیز آقای جمشید انصاری بعنوان نماینده دولت روند پیشبرد برنامه های اقتصادی مقاومتی در استان را پیگیری و مدیریت خواهند نمود.

وی در ادامه ضمن تبیین اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در تمامی دیدارهای خود بر اهمیت و ضرورت اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در کشور تاکید داشته اند فلذا لازم است تمامی مسئولان بویژه در استان در اقدامات، تصمیمات و برنامه هایی که اجرا می کنند اقتصاد مقاومتی را مدنظر داشته باشند.

همچنین در این جلسه مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و دبیر کارگروه، ضمن تشریح دستورالعمل کارگروه فرهنگی تبلیغی برنامه اقتصاد مقاومتی، بر لزوم استفاده از ظرفیتهای اطلاع رسانی، رسانه ها و نشریات در استان در جهت نهادینه سازی فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه تاکید کرد. سایر اعضای جلسه نیز دیدگاهها و پیشنهادات خود را در این ارتباط بیان نمودند.