فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 202 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در عملیات تعقیب و گریز پلیس این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۰۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰ 04 October 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، از انتقال یک محموله مواد مخدر با استفاده از خودروی سواری پژو 405 از راههای ارتباطی این شهرستان مطلع شدند.
وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی پلیس پس از شناسایی دقیق محل عبور خودرو، بلافاصله و پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی و فرار کردند که در عملیات تعقیب و گریز خودرو را در نزدیکی نخلستانی رها کرده و متواری شدند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 20 بسته 10 کیلویی مواد مخدر تریاک به وزن تقریبی 202 کیلوگرم کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه تلاش ماموران برای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار