فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: شهیدان وحدت عامل انسجام، اتحاد، همدلی و همبستگی ملی و نماد عزتمندی کشور محسوب می شوند.
کد خبر: ۳۱۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۱ 22 October 2016
محمداکبر چاکرزهی روز جمعه در اجتماع مردم روستای اکبرآباد بخش مرکزی خاش افزود: شهید شوشتری و همراهان او با نثار خون خود محبت و الفت و مهر را به جامعه هدیه کردند.
وی بیان کرد: به کارگیری نیروهای بلوچ و اهل سنت در عرصه های مختلف به ویژه امنیت استان از ویژگی ها، شاخص ها و اهداف مهم سردار شهید شوشتری و سایر شهیدان عرصه وحدت است.
فرماندار خاش با مهم برشمردن اجرای طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن و اهمیت مشارکت اقشار جامعه برای اجرای مطلوب آن گفت: آمار مبنای مهمی برای برنامه ریزی های دولت و اجرای عدالت و عاملی برای توسعه کشور است.
چاکرزهی از مشارکت فعال مردم و مساعدت علما، معتمدان، اعضای شوراها، دهیاران، مسئولان و عوامل اجرای این طرح قدردانی کرد و افزود: کسب رتبه سوم استان در طرح سرشماری نشان از توجه ویژه و همکاری خوب مردم شهرستان خاش است و این قبیل همراهی ها امیدوار کننده است زیرا مردم ما به اهمیت همراهی با دولت پی برده اند.
وی با تشریح برنامه های دولت برای توسعه استان سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان خاش و اهمیت صرفه جویی در مصرف آب با توجه به خشکسالیهای مداوم و کاهش منابع آبی گفت: هم اینک بحران بی آبی از چالش های بزرگ در کشور به شمار می آید.
فرماندار خاش ادامه داد: دولت تلاش می کند خدمات شایسته ای به مردم در حوزه های مختلف ارائه دهد که قطعا اجرای طرحهای آموزشی، بهداشتی، ورزشی، گردشگری، خدماتی، عمران شهری و روستایی، مسکن و غیره در راستای تامین نیازهای مردم صورت می پذیرد.
چاکرزهی توجه به نیازهای فرهنگی، ورزشی، تفریحی و ازدواج و اشتغال جوانان را با اهمیت توصیف کرد و گفت: همه مسئولان و خانواده ها باید تلاش کنند که نیازهای جوانان تامین و سلامتی و نشاط به جامعه تزریق شود.
مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش هم با قدردانی از خدمات دولت و تلاشهای فرماندار در امر توسعه و آبادانی منطقه و کمک به رفع مشکلات و نیازهای جامعه گفت: در دولت زمینه های مناسبی برای ارائه خدمت شایسته به مردم فراهم است.
مولوی عبدالمجید هاشمزهی امام جمعه اکبرآباد نیز با قدردانی از تلاشها و اقدامات دولت برای کاهش محرومیتها و رفع مشکلات اجتماعی گفت: رسیدگی به نیازهای آموزشی و خدماتی، عمران روستایی و راهسازی در این روستا لازم است.
فرماندار خاش همچنین از روند انجام سرشماری در این روستا بازدید کرد و گفت: انجام 100در صدی سرشماری در اکبرآباد و افزون بر یکصد روستای خاش قابل تقدیر بوده که این موضوع در آینده سبب بهبود خدمات دولت در منطقه خواهد شد و بصورت عادلانه اعتبارات و امکانات به مناطق تقسیم می شود.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار