مدیرکل روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری لرستان:
وزیر کشور فردا با حضور در لرستان علاوه بر بازدید و بررسی پروژه‎های در حال احداث، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان حضور می‎یابد
کد خبر: ۳۱۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 26 October 2016

به گزارش تابناک لرستان؛ وزیر کشور فردا با حضور در خرم اباد و شهرستان دلفان علاوه بر بازدید و بررسی پروژه‎های در حال احداث، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان و همایش شوراهای اسلامی حضور می‎یابد.
 
با توجه به اینکه لرستان به عنوان سومین استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب شده است، و اختیارات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزیر کشور تفویض شده است وزیر کشور به طور تقریبی هر 40 روز یک بار به این استان سفر می‎کند. 
 
برنامه سفر وزیر کشور به استان لرستان صبح فردا ششم آبان ماه آغاز و تا ساعت 19 به طول می‎انجامد. 
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، مدیرعامل بانک ملی کشور، مشاور وزیر و معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز همراه با وزیر کشور در این سفر رحمانی فضلی را همراهی میکنند.
 
بازدید از چند روستای محروم، افتتاح طرح آبیاری تحت‌فشار 500 هکتاری اراضی منطقه خاتون بان، بازدید طرح تولیدی پوشاک ویژه بانوان هم از برنامه های سفر یکروزه وزیر کشور به لرستان وشهرستان دلفان است.
 
 
 خبرنگار تابناک لرستان :ایمان مظفری
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار