مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: کار مطالعه ونقشه برداری خطوط گاز در ۳۷ شهر استان به میزان ۸۰ درصد انجام شده است.
کد خبر: ۳۱۹۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 28 October 2016

محمد حسن طهرانی اظهار داشت: با توجه به اجرای پروژه گازرسانی به استان کار نقشه برداری و مطالعه خطوط گاز در ۲۰ شهر از ۳۷ شهر استان به پایان رسیده است

وی تصریح کرد:  خطوط انتقال گاز برای کلیه شهرها و روستاها در حد فاصل ۱۵ کیلومتری از این خطوی انتقال پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این پروژه عظیم در شهرهای زاهدان، چابهار، خاش، زابل و کنارک اجرا می شود و در این راستا شهر زاهدان به عنوان مرکز سیاسی اجتماعی استان در اولویت قرار دارد.

طهرانی با اشاره به اینکه هم اکنون پروژه گازرسانی ایرانشهر به زاهدان ۶۰ درصد رشد فیزیکی دارد، خاطر نشان کرد: با تلاش استاندار و نمایندگان مجلس مجوز خط انتقال گاز به شهرهای سراوان، مهرستان و سرباز نیز صادر شده است.

وی گفت: خط انتقالی گاز از ایرانشهر به زاهدان پس از آنکه به زاهدان رسید به خط سراسری گاز کشور متصل می شود و این امر با اتصال خط زاهدان به نهبندان محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم خط انتقال گاز را از کویر مرکزی عبور داده و از اصفهان به بیرجند متصل کنیم ، بیان کرد: اتصال خطوط گاز به استانهای مختلف موجب می شود تا درصورت اختلال در خطوط مربوطه گاز مصرفی مردم از دیگر خطوط تامین شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار