فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم همیشه در صحنه شیعه و سنی این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۳۲۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 03 November 2016
محمداکبر چاکرزهی روز پنجشنبه در اجتماع راهپیمایان یوم الله 13 آبان خاش افزود: قرار گرفتن مردم فارس و بلوچ و اقشار مختلف شیعه و سنی در کنار همدیگر استحکام نظام اسلامی را به دنبال دارد و مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان به ویژه سران آمریکا است.
وی اظهار داشت: ملت و دولت ایران می دانند که سران آمریکایی قابل اعتماد نیستند لذا با هوشیاری و داشتن بصیرت و شعور و بینش بالای سیاسی نقشه های شوم دشمنان را خنثی و نقش بر آب می کنند.
فرماندار خاش بیان کرد: شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از این امر حکایت دارند که ایران زنده و جاویدان است و دشمنان در زیر پای ملت بزرگ ما نابود می شوند.
چاکرزهی ادامه داد: ظلم ها و جنایتکاریهای سران مستکبر آمریکایی و صهیونیستی موجی از نفرت را در دنیا پدید آورده و ملت ایران نیز هیچگاه جنایتها، ظلم ها و تجاوزهای ظالمانه آمریکا و صهیونیستها را از یاد نمی برد.
فرماندار خاش گفت: ملت و دولت ایران به عزت و سربلندی کشور می اندیشند و با تعامل، حفظ وحدت و یکپارچگی عظمت و اقتدار ایران را به دنیا نشان می دهند.
وی با برشمردن خدمات دولت در حوزه های مختلف افزود: همه موفقیت های دولت در سایه حمایتهای مقام معظم رهبری و همین همراهی و همبستگی ملت به دست آمده است.
راهپیمایی یوم الله سیزده آبان با حضور پرشور و حماسی مردم خاش و بخشهای مرکزی، ایرندگان و نوک آباد برگزار شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار